Pardus Topluluk Sürümü Duyurusu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smnz
    smnz's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2013
    Erkek

    Pardus Topluluk Sürümü 1.0 Duyuruldu.

    Topluluk sürümü TÜBİTAK/ULAKBİM’den isim hakkı izni alınarak tamamen gönüllüler tarafından hazırlanan kişisel kullanıma yönelik bir sürümdür. TÜBİTAK/ULAKBİM’den bağımsız olarak topluluk tarafından geliştirilmektedir.

    Topluluk sürümü daha çok kişisel kullanım için uygundur ve son kullanıcıların ihtiyaç duyacağı tüm uygulamaları içerisinde barındırmaktadır. Topluluk sürümü hazırlanırken Debian Wheezy sürümü kullanılmış ve Pardus kurumsal 2013 sürümü temel alınarak geliştirilmiştir.

    İndirme Bağlantıları;

    FTP üzerinden hızlıca indirme gerçekleştirebilirsiniz : http://ftp2.pardus.name.tr
    İndirme bağlantıları üzerinden görsel olarak indirebilirsiniz :http://www.pardus.name.tr/pardus-topluluk-surumu-indir/

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    Bi deneyelim :D


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Ubuntuyu sildirceniz şimdi bana :) yükleyen varsa ekran görüntüsü lütfen 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smnz
    smnz's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2013
    Erkek
    Ka1nsha bunu yazdı

    Ubuntuyu sildirceniz şimdi bana :) yükleyen varsa ekran görüntüsü lütfen 

    yarın ekran görüntülerini koyarım bugün indirdim ama kuramayacağım sanırm

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    iyiymiş açıklayarak yazmışlar güzel olmuş


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Bildirim için sağol.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osuran_Boga
    Osuran_Boga's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2010
    Erkek

    hocam beş para etmez. debian'a pardus sosu dökmüşler yiteliyorlar. Yakında Pisi çıkacak betası çıkacak daha doğrusu. Size tavsiyem onu bekleyin.

     

    http://www.linuxuser.co.uk/reviews/pardus-2013-review-the-mighty-have-fallen 

     

    edit:

    necdet reizin yazısı: http://www.nyucel.com/2013/04/pardus-2013-izlenimlerim.html

     

    Ayrıca: http://www.youtube.com/watch?v=EBFuxUvNHZo

    Osuran_Boga tarafından 25/Nis/13 12:10 tarihinde düzenlenmiştir

    naber?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Şu anda hala 2011 sürümünü kullanıyorum. pisilinux yayınlanana kadar da kullanacağım.

    Devlet ilerleyen zamanda iyi işler becerebilirse debian tabanlı sürümü de kurcalayabilirim.


    vatandaşa kafam girsin!..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek

    Konuyla Alakasız Ama Yeni Aramıza Katılan Müritcan Kardeşimize İtafen Şiir;

    10 Nisan 2013 de geldin TbT ye

    Yorum ve Konularınla Neşe Dolar İçimize.

    Müritsin sen Müritlikte Birincisin.

    Canım Mürit,Sen Ne güzel bişeysin.


    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smnz
    smnz's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2013
    Erkek
    ONEMINUTE bunu yazdı

    Konuyla Alakasız Ama Yeni Aramıza Katılan Müritcan Kardeşimize İtafen Şiir;

    10 Nisan 2013 de geldin TbT ye

    Yorum ve Konularınla Neşe Dolar İçimize.

    Müritsin sen Müritlikte Birincisin.

    Canım Mürit,Sen Ne güzel bişeysin.

    eyvallah can mürid 

    beni sizler var ettiniz. :)

    smnz tarafından 25/Nis/13 14:44 tarihinde düzenlenmiştir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    ee hani ekran görüntüsü ? 

Toplam Hit: 2499 Toplam Mesaj: 16