Pardus Topluluk Sürümü Duyurusu
-
Pardus Topluluk Sürümü 1.0 Duyuruldu.
Topluluk sürümü TÜBİTAK/ULAKBİM’den isim hakkı izni alınarak tamamen gönüllüler tarafından hazırlanan kişisel kullanıma yönelik bir sürümdür. TÜBİTAK/ULAKBİM’den bağımsız olarak topluluk tarafından geliştirilmektedir.
Topluluk sürümü daha çok kişisel kullanım için uygundur ve son kullanıcıların ihtiyaç duyacağı tüm uygulamaları içerisinde barındırmaktadır. Topluluk sürümü hazırlanırken Debian Wheezy sürümü kullanılmış ve Pardus kurumsal 2013 sürümü temel alınarak geliştirilmiştir.
İndirme Bağlantıları; FTP üzerinden hızlıca indirme gerçekleştirebilirsiniz : http://ftp2.pardus.name.tr
İndirme bağlantıları üzerinden görsel olarak indirebilirsiniz :http://www.pardus.name.tr/pardus-topluluk-surumu-indir/ -
Bi deneyelim :D
-
Ubuntuyu sildirceniz şimdi bana :) yükleyen varsa ekran görüntüsü lütfen
-
Ka1nsha bunu yazdı
Ubuntuyu sildirceniz şimdi bana :) yükleyen varsa ekran görüntüsü lütfen
yarın ekran görüntülerini koyarım bugün indirdim ama kuramayacağım sanırm
-
iyiymiş açıklayarak yazmışlar güzel olmuş
-
Bildirim için sağol.
-
hocam beş para etmez. debian'a pardus sosu dökmüşler yiteliyorlar. Yakında Pisi çıkacak betası çıkacak daha doğrusu. Size tavsiyem onu bekleyin.
http://www.linuxuser.co.uk/reviews/pardus-2013-review-the-mighty-have-fallen
edit:
necdet reizin yazısı: http://www.nyucel.com/2013/04/pardus-2013-izlenimlerim.html
Ayrıca: http://www.youtube.com/watch?v=EBFuxUvNHZo
Osuran_Boga tarafından 25/Nis/13 12:10 tarihinde düzenlenmiştir -
Şu anda hala 2011 sürümünü kullanıyorum. pisilinux yayınlanana kadar da kullanacağım.
Devlet ilerleyen zamanda iyi işler becerebilirse debian tabanlı sürümü de kurcalayabilirim.
-
Konuyla Alakasız Ama Yeni Aramıza Katılan Müritcan Kardeşimize İtafen Şiir;
10 Nisan 2013 de geldin TbT ye
Yorum ve Konularınla Neşe Dolar İçimize.
Müritsin sen Müritlikte Birincisin.
Canım Mürit,Sen Ne güzel bişeysin. -
ONEMINUTE bunu yazdı
Konuyla Alakasız Ama Yeni Aramıza Katılan Müritcan Kardeşimize İtafen Şiir;
10 Nisan 2013 de geldin TbT ye
Yorum ve Konularınla Neşe Dolar İçimize.
Müritsin sen Müritlikte Birincisin.
Canım Mürit,Sen Ne güzel bişeysin.eyvallah can mürid
beni sizler var ettiniz. :)
smnz tarafından 25/Nis/13 14:44 tarihinde düzenlenmiştir -
ee hani ekran görüntüsü ?
