Pardusta İlk Ciddi Çöküşü Yaşadım
-
Verileri neden kaybedesin ki? Ek bir harddisk ya da usb bellek falan tak. Bir linux cd'si ile bilgsayarı başlat rescue moda geç. Her 2 diski de mount et. Verileri 2. taktığın diske kopyala. http://www.sysresccd.org daki iso ile işini görebilirsin. İçinde güzel araçlar da mevcut.
-
LNAU bunu yazdı:
-----------------------------
Zumsuk hacı ubuntu 8.10 var elimde e sürücüsüne kurmak ıstedım fakat hatta veriyor süreklı kuramadım yardımcı olabılırmısın? :))
-----------------------------hocam hatayı bi yere not et bakalım googledan :)
RoadMaster bunu yazdı:
-----------------------------
öncelikle verileri kaybetmedin rahatla biraz :) kernel panic almadığın sürece hiçbir sorun yok ki kernel yeterince gelişti artık kendin derlemediğin sürece o hatayı almanda yterince zor :) ön yükleyici olarak ne kullanıyorsun bilmiyorum ama grubtan direkt olarak shell e geçiş yapabilirsin.xserver i çalıştırmadan.bu şekilde istediğin verinide kurtarmış olursun.
-----------------------------
ztn tek shellde çalışıyordu startx falan uğraştım ama problem ne tam olarak bilemedim.Startx dedim girdiğim yer neresi onuda ilk defa gördüm.DarkSkull bunu yazdı:
-----------------------------
Verileri neden kaybedesin ki? Ek bir harddisk ya da usb bellek falan tak. Bir linux cd'si ile bilgsayarı başlat rescue moda geç. Her 2 diski de mount et. Verileri 2. taktığın diske kopyala. http://www.sysresccd.org daki iso ile işini görebilirsin. İçinde güzel araçlar da mevcut.
-----------------------------
saolasın hoca.açıkçası internet olmadığı için birazcık kötü oldu.Zaten arşivde video arşiviydi :D kıydım. -
züm dön evine :D dön windowsuna :D
-
bırakın şu linux u gelin windowsa kapitalizmi tadın :)
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
züm dön evine :D dön windowsuna :D
-----------------------------hoca yok ziksen dönmem.Ciddi diyorum kıbrısta 1 sen aprdus 2008 ile yaşadım.Zevk aldım :D vallahi şimdiye kadar gaza getirip 15-20 kişiyi linuxa gçeirdim sonra wine döndüler alayı ama ben dönmiceem :D
Linux bir tutkudur.Pardus ise zevk.
-
startx komutu ile x i başlatırsın.x grafik arabirimidir pardusta kullandığın KDE ise senin pencere yöneticin.orada çıkan ekran x in kendi pencere yöneticisi ile görüntülenmesidir diye tahmin ediyorum pardusta startx in scripti nasıl bilmiyorum :) direkt shelle geçiyorsan zaten bir sorun yokki sadece grafik arabirimin çökmüş olabilir bunuda kde ve xserveri yeniden yapılandırabilirsin.pardus wikide mutlaka vardır
-
RoadMaster bunu yazdı:
-----------------------------
startx komutu ile x i başlatırsın.x grafik arabirimidir pardusta kullandığın KDE ise senin pencere yöneticin.orada çıkan ekran x in kendi pencere yöneticisi ile görüntülenmesidir diye tahmin ediyorum pardusta startx in scripti nasıl bilmiyorum :) direkt shelle geçiyorsan zaten bir sorun yokki sadece grafik arabirimin çökmüş olabilir bunuda kde ve xserveri yeniden yapılandırabilirsin.pardus wikide mutlaka vardır
-----------------------------hoca nete ulaşabilsem sorun çözülürdü :D
-
burdan tüm sevdiklerime en içten dileklerimi gönderiyorum :|
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------RoadMaster bunu yazdı:
-----------------------------
startx komutu ile x i başlatırsın.x grafik arabirimidir pardusta kullandığın KDE ise senin pencere yöneticin.orada çıkan ekran x in kendi pencere yöneticisi ile görüntülenmesidir diye tahmin ediyorum pardusta startx in scripti nasıl bilmiyorum :) direkt shelle geçiyorsan zaten bir sorun yokki sadece grafik arabirimin çökmüş olabilir bunuda kde ve xserveri yeniden yapılandırabilirsin.pardus wikide mutlaka vardır
-----------------------------hoca nete ulaşabilsem sorun çözülürdü :D
-----------------------------buraya yazabiliyosan mutlaka pardus wikiye de ulaşabilirsin hacı :D
