folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Pardusta İlk Ciddi Çöküşü Yaşadım



Pardusta İlk Ciddi Çöküşü Yaşadım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    Verileri neden kaybedesin ki? Ek bir harddisk ya da usb bellek falan tak. Bir linux cd'si ile bilgsayarı başlat rescue moda geç. Her 2 diski de mount et. Verileri 2. taktığın diske kopyala. http://www.sysresccd.org daki iso ile işini görebilirsin. İçinde güzel araçlar da mevcut.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    LNAU bunu yazdı:
    -----------------------------
    Zumsuk hacı ubuntu 8.10 var elimde e sürücüsüne kurmak ıstedım fakat hatta veriyor süreklı kuramadım yardımcı olabılırmısın? :))
    -----------------------------

    hocam hatayı bi yere not et bakalım googledan :)

    RoadMaster bunu yazdı:
    -----------------------------
    öncelikle verileri kaybetmedin rahatla biraz :) kernel panic almadığın sürece hiçbir sorun yok ki kernel yeterince gelişti artık kendin derlemediğin sürece o hatayı almanda yterince zor :) ön yükleyici olarak ne kullanıyorsun bilmiyorum ama grubtan direkt olarak shell e geçiş yapabilirsin.xserver i çalıştırmadan.bu şekilde istediğin verinide kurtarmış olursun.

    -----------------------------
    ztn tek shellde çalışıyordu startx falan uğraştım ama problem ne tam olarak bilemedim.Startx dedim girdiğim yer neresi onuda ilk defa gördüm.

    DarkSkull bunu yazdı:
    -----------------------------
    Verileri neden kaybedesin ki? Ek bir harddisk ya da usb bellek falan tak. Bir linux cd'si ile bilgsayarı başlat rescue moda geç. Her 2 diski de mount et. Verileri 2. taktığın diske kopyala. http://www.sysresccd.org daki iso ile işini görebilirsin. İçinde güzel araçlar da mevcut.
    -----------------------------
     saolasın hoca.açıkçası internet olmadığı için birazcık kötü oldu.Zaten arşivde video arşiviydi :D kıydım.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    züm dön evine :D dön windowsuna :D

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek
    bırakın şu linux u gelin windowsa kapitalizmi tadın :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------
    züm dön evine :D dön windowsuna :D
    -----------------------------

    hoca yok ziksen dönmem.Ciddi diyorum kıbrısta 1 sen aprdus 2008 ile yaşadım.Zevk aldım :D vallahi şimdiye kadar gaza getirip 15-20 kişiyi linuxa gçeirdim sonra wine döndüler alayı ama ben dönmiceem :D

    Linux bir tutkudur.Pardus ise zevk.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RoadMaster
    RoadMaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2003
    Erkek
    startx komutu ile x i başlatırsın.x grafik arabirimidir pardusta kullandığın KDE ise senin pencere yöneticin.orada çıkan ekran x in kendi pencere yöneticisi ile görüntülenmesidir diye tahmin ediyorum pardusta startx in scripti nasıl bilmiyorum :) direkt shelle geçiyorsan zaten bir sorun yokki sadece grafik arabirimin çökmüş olabilir bunuda kde ve xserveri yeniden yapılandırabilirsin.pardus wikide mutlaka vardır
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    RoadMaster bunu yazdı:
    -----------------------------
    startx komutu ile x i başlatırsın.x grafik arabirimidir pardusta kullandığın KDE ise senin pencere yöneticin.orada çıkan ekran x in kendi pencere yöneticisi ile görüntülenmesidir diye tahmin ediyorum pardusta startx in scripti nasıl bilmiyorum :) direkt shelle geçiyorsan zaten bir sorun yokki sadece grafik arabirimin çökmüş olabilir bunuda kde ve xserveri yeniden yapılandırabilirsin.pardus wikide mutlaka vardır
    -----------------------------

    hoca nete ulaşabilsem sorun çözülürdü :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    burdan tüm sevdiklerime en içten dileklerimi gönderiyorum :|


    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    RoadMaster bunu yazdı:
    -----------------------------
    startx komutu ile x i başlatırsın.x grafik arabirimidir pardusta kullandığın KDE ise senin pencere yöneticin.orada çıkan ekran x in kendi pencere yöneticisi ile görüntülenmesidir diye tahmin ediyorum pardusta startx in scripti nasıl bilmiyorum :) direkt shelle geçiyorsan zaten bir sorun yokki sadece grafik arabirimin çökmüş olabilir bunuda kde ve xserveri yeniden yapılandırabilirsin.pardus wikide mutlaka vardır
    -----------------------------

    hoca nete ulaşabilsem sorun çözülürdü :D


    -----------------------------

    buraya yazabiliyosan mutlaka pardus wikiye de ulaşabilirsin hacı :D


    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
Toplam Hit: 4353 Toplam Mesaj: 20