Parmak İzi Okuma (C# Yardım)
-
Arkadaşlar parmak izi okumayla ilgili bir program yazmak istiyorum, bunun için biraz bilgi toplamam lazım mesela parmak izini okuyup veriyi pc ye gönderen bi donanım varmı.
örnek barkod gibi örnek çalışması olanlarda paylaşırlarsa sevinirim.Donanım olarakta yardımcı olacak arkadaşa şimdiden teşekkürler.
-
harici olarak bilgisayarlara takılan parmak izi okuyucu aparatlar mevcut şimdilerde trend avuç içi damar izi daha güvenliymiş
-
yawuz bunu yazdı:
-----------------------------
harici olarak bilgisayarlara takılan parmak izi okuyucu aparatlar mevcut şimdilerde trend avuç içi damar izi daha güvenliymiş
-----------------------------Kardeş ben işyerine giriş yada gücenlikli siteye giriş için kullanıcam sadece arabirim lazım yani parkmar izini okuyup pcye gönderen arabirim lazım bana fiyatları pahalı gibi ama başarırsan çok güzel sistem olacak.
-
usb den bağlanan aparatlar onlardan edin bitane pahalı bişi değil.(50 tl falandır diye hatırlıorum ) sonra o sana veriyi gönderiyo sen porttan onu yakalayıp artık ekleme mi yaparsın karşılaştırmamı sana kalmış .
ayrıca forumda yapan arkadaş vardı bunu C# la . konuyu görünce daha detaylı bilgilendirir. -
FCN bunu yazdı:
-----------------------------
usb den bağlanan aparatlar onlardan edin bitane pahalı bişi değil.(50 tl falandır diye hatırlıorum ) sonra o sana veriyi gönderiyo sen porttan onu yakalayıp artık ekleme mi yaparsın karşılaştırmamı sana kalmış .
ayrıca forumda yapan arkadaş vardı bunu C# la . konuyu görünce daha detaylı bilgilendirir.
-----------------------------Bulamadım ben işte link felan verirmisin aparatla ilgili.
-
-
Sağolasın.
-
önemli değil madeinchina.com a da bakabilirsin aradığın şey biometrik bir şey bunun için ekstradan elektronikçilerede bakabilirsin mesela çelik kapı imalatı yapan yerler açılır otomatik kapı yapan yerlerde vardır.
-
sdk lı bir ürün bulabilirsen işine çok yarar,
sdk nın içinde örnek .net kodları bile bulabilirsin. öbür türlü canını sıkabilir :/
-
:) ben bu dedigini kart ile yapiyorum. kart konusunu dusunur isen yardimci olabilirim. (kart noktasına bakacak olursan pm at konuyu takıp edemeye bılırım.)
-
USB üzerinden çalışanlar uygulamada sorun çıkarır. Piyasada kendi başına çalışan rj45 çıkışlı cihazlar var. Winper, perkotek, zksoftware bunları araştır.
