Pascal Algoritmalarda Yardım
-
müridler bir kaçtane sorum var bunların algoritmasını yazabilecek arkadaş varmı şimdiden teşekkürler
- bir kenar uzunluluğu verilen küpün çevre,alan,hacim hesaplarını yapan programların algoritmasını yazınız....
- bir ailedeki fertlerin yaş ortalamasını bulan programın algoritmasını yazınız...
- klavyeden girilen a ve bsayıları için a b ve b üzeri adeğerlerini hesaplatıp ekrana yazan programın algoritmasını yazınız...
sorularım bunlar müridler
-
müridler bilen yokmu acaba acil lazım
-
Kare dikdörtgen oval şeklinde olan algoritmayı mı istiyorsun?
-
hyr arkadaşım ben istediklerimi yazdım zannediosam gayet açık ?
- bir kenar uzunluluğu verilen küpün çevre,alan,hacim hesaplarını yapan programların algoritmasını yazınız....
- bir ailedeki fertlerin yaş ortalamasını bulan programın algoritmasını yazınız...
- klavyeden girilen a ve bsayıları için a b ve b üzeri adeğerlerini hesaplatıp ekrana yazan programın algoritmasını yazınız...
-
iyi sen nasıl istersen
-
arkadaşlar bilen biri yokmu acil yardımm istiyorum yarına lazım
-
iyi de hoca yns_berk haklı.. Ne istediğin tam olarak belli değil..
Kare, dikdörtgen, oval şeklinde olan, girişleri çıkışları falan gösteren algoritmayı mı istiyorsun? Dediğin şekildeki programları yazmamızı mı? Programı yazmadan, hangi yollar izleneceğinin mantığını anlatmamızı mı? -
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------müridler bir kaçtane sorum var bunların algoritmasını yazabilecek arkadaş varmı şimdiden teşekkürler
- bir kenar uzunluluğu verilen küpün çevre,alan,hacim hesaplarını yapan programların algoritmasını yazınız....
- bir ailedeki fertlerin yaş ortalamasını bulan programın algoritmasını yazınız...
- klavyeden girilen a ve bsayıları için a b ve b üzeri adeğerlerini hesaplatıp ekrana yazan programın algoritmasını yazınız...
sorularım bunlar müridler
-----------------------------1- Küpün çevresi dediğin nedir amk ? Kare olmasın ? O da, 4a.
Ayrıca, alanı da, 6a*a
Hacmi, a*a*a2- Toplam / kişi sayısı ?
3- Bak sadece bu sonuncusunda algoritma var.
a ve b değişkenleri tanımlayacaksın, yanına da aislem ve bislem.
Sonra yazdırma haricinde, saklama niyetin varsa, bsonuc ve asonuc tanımlayacaksın.
int aislem, bislem, a, b;
bislem=b
aislem=0
While a=!aislem
a++
bislem*b
Boylece aislem a ya eşit olana kadar b ile b yi çarpacaksın.
uzerı a yı boylece yakalayabılırsın.
Aynı sekılde a uzerı b yı de hesaplarsın.
Bu arada, Turkish Brutal Forces mış.
Asfasfasfasf.
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------Boylece aislem a ya eşit olana kadar b ile b yi çarpacaksın.
uzerı a yı boylece yakalayabılırsın.
Aynı sekılde a uzerı b yı de hesaplarsın.
Bu arada, Turkish Brutal Forces mış.
Asfasfasfasf.
-----------------------------fighter hacı lütfen dikkat et :D öle force falan değiller amcamlar figtherlar
abüü sizin orda street fighter algoritması varmı?
:D
-
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------müridler bir kaçtane sorum var bunların algoritmasını yazabilecek arkadaş varmı şimdiden teşekkürler
- bir kenar uzunluluğu verilen küpün çevre,alan,hacim hesaplarını yapan programların algoritmasını yazınız....
- bir ailedeki fertlerin yaş ortalamasını bulan programın algoritmasını yazınız...
- klavyeden girilen a ve bsayıları için a b ve b üzeri adeğerlerini hesaplatıp ekrana yazan programın algoritmasını yazınız...
sorularım bunlar müridler
-----------------------------
1- ulan brütal fors küpün çevre alan hacim formülü neyse onu şettircen bariz formül ne var bunda
2- kaç tane ferdin yaş ortalamasını bulcak 5 se bi değişken tanımla 5 tane rakam girdi böldür kaç tane girildeyse o rakama hepsi bu
3-a ile b değişkendir tanımlarsın tabi sen bi çakallık yap a ile b ye klavyeden girdirim başlamadan bi değer ver gerisi gelir zaten sne ne isteniliyo onu anlatamamışsınki :D neyse kolay gelsin -
arkadaşlar birincisi imzamla niye dalga geçiosunuz anlamış deilim ayrıca bana verilen sorular bunlar =( hmm bide ayrı ayrı yapması kolay bunları önemli olan tek formülde bunları yapmak ve benden istenende bu. fertlerdende bahsedersek belirli bi r fert sayısı olmadığı için değişken olarak giricez yani kullanıcı belirlicek fert sayısını