Pazartesi Okullar Tatil...
-
okullara tatil oluyor da işyerlerine niye tatil olmuyor :|
-
ünilere yoktur yav sanmıyorum
-
ya sokarlar ama esas ünilerdekilerinde gidip oy kullanması lazım arkadaş bi tatil yapıyosanız tam yapın !
rahmetli aklıma geldi diyen müridi selamlıyorum benimde aklıma geldi aah eski günler ahh çocuktuk ama çok iyi anlıyoduk adamı
-
lise de tatil
-
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------ya sokarlar ama esas ünilerdekilerinde gidip oy kullanması lazım arkadaş bi tatil yapıyosanız tam yapın !
rahmetli aklıma geldi diyen müridi selamlıyorum benimde aklıma geldi aah eski günler ahh çocuktuk ama çok iyi anlıyoduk adamı
-----------------------------hangi rahmetlinin hangi lafı yaw , ben hatırlayamadım şimdi :S
-
parvati bunu yazdı:
-----------------------------
bu tatil işi özel okullar için geçer de geçerli mi bilen var mı ya ?
-----------------------------bizde eskiden hiç tatil olmuyodu, milletin tatil yaptıgı her allahın günü inadına ders oluyodu :) sanmam
-
Maresca bunu yazdı:
-----------------------------ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------ya sokarlar ama esas ünilerdekilerinde gidip oy kullanması lazım arkadaş bi tatil yapıyosanız tam yapın !
rahmetli aklıma geldi diyen müridi selamlıyorum benimde aklıma geldi aah eski günler ahh çocuktuk ama çok iyi anlıyoduk adamı
-----------------------------hangi rahmetlinin hangi lafı yaw , ben hatırlayamadım şimdi :S
-----------------------------ecevit bro ecevit :D
-
Aytekinet bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------okullar seçim sahası olduğu için cumartesi gününden hazırlanır pazarda seçim olur..sonra okulun temizlenmesi falan filan yüzünden tatil edilir..yoksa milletin biyere gitti yok :)
-
okullar seçim sahası olduğu için cumartesi gününden hazırlanır pazarda seçim olur..sonra okulun temizlenmesi falan filan yüzünden tatil edilir..yoksa milletin biyere gitti yok :)
-----------------------------Aynen Sandık mevzusundan tatil ediyorlar , bari bu yerel seçimlerde halkımız gerçekleri görse ve şu atgözlüklerini çıkarsa temennisindeyim her zaman x]
-
parvati bunu yazdı:
-----------------------------
bu tatil işi özel okullar için geçer de geçerli mi bilen var mı ya ?
-----------------------------evet özel okullar için de geçerli, bizimki de özel okul tatil sizinki de öyledir
