folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Pc Açılmıyor Yardım



Pc Açılmıyor Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksijen
    oksijen's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek

    hdd kablosu kırıktı sanırım. pc açılmıyodu gittim hdd kablosu aldım. takıcaktım bugün pc açılırken dıtt diye se çıkıyo rahatsız oluyodum o ses gitsin diye kasa kabloları sökmek giib radikal bir çözüm ürettim kendimce şimdi pc hiç açılmıyo kabloları taktıım halde ses mes yok. elektirik geliyo 1 kez hdd wıınn yapıyo bide dvdrom ışığı yanıp sönüyor sonrası bi hareket yok.

    t.png

    bu kabloalrın yanlış olmasından dolayıböyle bir sorun olabilirmi.

     

    bendeki dizilişide şöyle kabloalrın:

    DSC01308.jpg

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    o kabloların bendeki görevi öndeki usb lerin çalışması bende değiştirdim usb girişleri çalışmıyor ama pc açılıyor sonra düzelttim oldu dikkatli bak pc ye eksik yada yanlış bağlama ve yahut en kötüsü anakartı yakmış olabilirsin


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    anakartin kitapciginda olmasi lagzim o kablolarin takilis duzeni. kafana gore taktiysan ondan kaynaklaniyor olabilir.

    bilgisayarin hep kendine reset atip duruyorsa ekran kartindan yada ramin den dolayidir. bunlari da kontrol et..


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Hocam pc açılırken aldığın dıt sesi pcinin sağlıklı şekilde açılıyor uyarısıdır. Bu kabloları yanlış takman öndeki usb bağlantısında elektrik kaçağına sebeb olur ve taktığın usbleri yakma şansı yüksek. Ayrıca sen üstünde power yazan kabloyu doğru taktığına emin ol buradan tarif edilmez googleye yaz çıkar zaten nasıl takıldıkları...


    🥒
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    tahref156 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam pc açılırken aldığın dıt sesi pcinin sağlıklı şekilde açılıyor uyarısıdır. Bu kabloları yanlış takman öndeki usb bağlantısında elektrik kaçağına sebeb olur ve taktığın usbleri yakma şansı yüksek. Ayrıca sen üstünde power yazan kabloyu doğru taktığına emin ol buradan tarif edilmez googleye yaz çıkar zaten nasıl takıldıkları...


    -----------------------------

    hocam o dit sesinin suresi ve kac defa ottugu de onemli. kisa bir dit yapiyorsa dedigin gibi..


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Gharzvog bunu yazdı:
    -----------------------------

    tahref156 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam pc açılırken aldığın dıt sesi pcinin sağlıklı şekilde açılıyor uyarısıdır. Bu kabloları yanlış takman öndeki usb bağlantısında elektrik kaçağına sebeb olur ve taktığın usbleri yakma şansı yüksek. Ayrıca sen üstünde power yazan kabloyu doğru taktığına emin ol buradan tarif edilmez googleye yaz çıkar zaten nasıl takıldıkları...


    -----------------------------

     

    hocam o dit sesinin suresi ve kac defa ottugu de onemli. kisa bir dit yapiyorsa dedigin gibi..


    -----------------------------

    hocam tabikide öyle fakat adam sadece oraya dıt yazmış :D çeşit yazmamış ki :D o yüzden dedim yoksa zaten dıttan dıta fark var :D dıt dıt dırıttıt :D


    🥒
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    Benim anakartaki kabloların sadece reset ve ower olanları takılı gerisi fuzuli onları yanlış taksan bişi olmaz eline bi kalem al uçlarını dedir orada hangisi ower hangisi reset bul gerisine gerek yok.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek

    RebelliouS_SouL bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    Benim anakartaki kabloların sadece reset ve ower olanları takılı gerisi fuzuli onları yanlış taksan bişi olmaz eline bi kalem al uçlarını dedir orada hangisi ower hangisi reset bul gerisine gerek yok.


    -----------------------------

     

    Arkadaş haklı gereksizleri çıkar. Power sana yeterde artar.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksijen
    oksijen's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek

    bende sizn dediniz gibi bildiimden çıkarmaya kalktım o kabloalrın ne işe yaradını hiç merak etmemiştim. :D usbolduğunu sonrada öğrendim. bilgisayar hiç o dıt bölümüne gelemiyor gelse anlicam. ramdemi ekrankartındamı gğçkanağındamı problem ama yok işte. öyle basıyorsunuz düğmeye heryere elektirik gidiyor fakat pc açılmıyor hadi hayırlısı. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Kardeş Sen Once O Taktıgın Usb Kablolarin Rengine Baksana Beyaz Kırmızı Yeşil Mavi Digeri Kırmızı Beyaz Yeşil Siyah Yani Bunlarin ikisi De Bir Olması Lazım

    Sen En iyisi İki Kablo Takımını Da Çıkart Sonra Bios Jumperi Nin Yerini Degiş elektirigi Tak Powere Bas Bİr Kaç Kez Sonra Jumperi Eski Yerine Getir Çalıştır Olmaz ise  Elektirigi Kes Pili Cikar Oradaki İki Ucu Pilin Tersi Yada Başka birşeyle Birbirine Temas Attik iki 3 Kere Sonra Bas Başka Bir sorun Yoksa Çalışır..


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Kardeş o kablolar USB iç bağlantı kablosu...

    Kırmızı Beyaz Yeşil Siyah bazen bir kalın siyah daha olur

    +Vcc Dat- Dat+ V-(gnd) olmalı

    Alttaki büyük resimde sağdaki doğru gibi ... eğer orası USB piniyse kartta yazar

    Öncelikle o kabloları bir çıkar makinayı çalıştır... Çalışıyorsa Makinayı kapat ve doğru sırada tak kabloları Tekrar çalıştır.. Klavye mausu arka çıkıştan bağla

    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
Toplam Hit: 2116 Toplam Mesaj: 13