Pc Cok Kasıyor
-
öncelikle selamlar
Vestel bishi marka bilgisyarım var ( hediye gelmişti hala kullanıyorum lanet olsun ki ) özeliklerini neyim hiç bişeyini bilmiyorum ve oyunlarda acayip şekilde kasma oluyor. ram almayı düşünüyorum biraz daha hızlanır diye.ddr mı ddr2 mide bilmyorum ama buyuk ihtimal ddr2 dir. ram alınca bu sorun gidermi kasma sorunu ve neler önerirsiniz fzla para yatırcak durumda diilim şuanlık.
şimdiden teşekkürler.
-
gözle görülür bi hızlanma yaşarsın..ddr/drr2 emin ol
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
gözle görülür bi hızlanma yaşarsın..ddr/drr2 emin ol
-----------------------------eyw. sistem özelliklerine bakıyorum herhangi bişi yazmıyor ddr falan nerden bulucam site vardı bilgisyar özellikleriyle ilgili heralde varsa öyle bir link atarsanız sevinirm.
-
anakartın modelini ögrenirsen nette bulabilirsin yada ram'i çıkarıp bak belki everestte gösterebilir
-
MS-7005(v1.X) Micro ATX Mainboard.
-
DDR
-
la adam gibi sistemi sayda bişeyler söliyelim
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
DDR
-----------------------------eyvallah peki ben bunu temin etsem ne kadar tutar 1 gb ?
-
Anakartın ddr2 uyumlu deilse boşa almış olacaksın .sistemi yenilemeyi düşünüyosan anakartının niteliği önemli ki benim görüşüm vestelin verdiği o pc ler en fazla ddr1 dir yani p4 işlemci kaldırıyosa iyidir ...
sen masaüstünde bilgisayarıma sağ tıklayıp ,özellikleri seç ,resmini koy bakalımparça ne durumda,ben topluyorum pc arkadaslara sanada naçizane görüşlerimi aktarırım,ona göre bişeyler yaparsın
-
50-70 tl arası
-
eyvallah sağolsun herkes.
