Pc Kapanıyor?
-
Genelde en çok satılan ürünlere bak, yorumlara göre al hoca.
http://www.vatanbilgisayar.com/products.aspx?L2=OEMPSU
http://www.hepsiburada.com/liste/power-supply-psu/department.aspx?CategoryId=1012
-
beyler işin cıvkı çıktı fakat az önce güç akynağını açtım söktüm içinin tozunu aldım 230 değil 300 w miş.
birde o sırada ekran karını inceledim.
ekran kartında birtane kablo var spid bi ne yazıyo speed değil ona bezer birşey sped oalbilir spid olabilir
işte herneyse birinde spit out diyo kablo boşta.
anakart üzerindede sped in var oda boşta.
fakat ekran kartından çıkan soket 2 boşluklu ana kart üzerindeki priz diyelim hadi onada 3 tane diş var.
bunlar ne ayak?
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
beyler işin cıvkı çıktı fakat az önce güç akynağını açtım söktüm içinin tozunu aldım 230 değil 300 w miş.
birde o sırada ekran karını inceledim.
ekran kartında birtane kablo var spid bi ne yazıyo speed değil ona bezer birşey sped oalbilir spid olabilir
işte herneyse birinde spit out diyo kablo boşta.
anakart üzerindede sped in var oda boşta.
fakat ekran kartından çıkan soket 2 boşluklu ana kart üzerindeki priz diyelim hadi onada 3 tane diş var.
bunlar ne ayak?
-----------------------------o pc nin yerinde olmazdım inan. resmen sevişiyorsun la cihazlan.. onları zittir et şimdi sen cartı curtu sorarsan tonlarca soru ve cevap olur zittir et onları. Sen sadece 400 watlık bir power bul bir yerden dene. bir tane al demiyorum sadece deneme amaçlı bir yerden getirt dene sıkıntı devam etmiyorsa değişirsin poweri aslanlar gibi çalışır... ( tozdan değil diyon işlemciden değil diyorsun, ekran kartı driverleri güncel diyorsun, ramlar da da sıkıntı yok diyon ki zaten olsa donardı :D ee sorun ne yaf ) poweri değiş hoca poweri Değişmeden de konuya cevap yazarsan yani yiter artık...
