Pc Klavyeyi Görmüyor..
-
Dediğim gibi elimde bir pc var ve klavyeyi görmüyor.
klavyeyi laptopa bagladım usb aparatı ile laptopta çalısıyor. yani klavye bozuk demeyin.
klavyenin arka giriş yuvalagının icindeki parçalar saglam ve düz.
bu arada yan slottaki mouse- turkuaz rengi slotta çalısıyor.
bios pilide yoktu.. geri taktigim icin ya del ile setup a girmem lazım :D yada f8 ile devam etmem.
ne yapıcam fikri olan ?
-
en azından klavye laptopu görüyor. Bardağın dolu tarafınıda görmek lazım :|
***Jumperları kontrol ettinmi?
-
jumperlari nasil kontrol edicem. yada hangi jumperi kontrol etmem gerek
-
Anakartın üstündeki minik plastik parçalar
http://www.nordichardware.com/skrivelser_img/432/cmos.jpg
http://tektype.files.wordpress.com/2010/07/cmos.jpg
şunlar gibi. klavye girişi için varmıydı bunlardan bilmiyorum. bi bakayım burayı editleyip yazarım
-
yok ki p2p icin olsa oraya baglı mouse da çalısmazdi dimi ?
-
hayal kuruyorum
bios da ps2 destegi kapalı
acılısta o yuzden gormuyor
usb klavye goruyormu dıcem.? aparatsız bır usb klavye bagla dene
-
bölgesel değil her giriş için ayrı olması lazım ama kurcalanmamıştır herhalde jumper. driverını kontrol ettinmi? benimde başıma gelmişti daha önce,tanımamıştı bilgisayar 1-2dk falan sonra driverını bulup kurmuştu otomatik çalışmıştı. Mademki klavye normalde çalışıyor ve pcnin girişide sağlam o zaman driverı yüklenmişmi ona bak aygıt yöneticisinden
-
pc açılmıyorki :D tarih zaman ayarı olmadıgı icin ya del yapip setupa yada f8 le falan gitmem gerek yani açılısta klavye kullanmalıyım.
-
kady bunu yazdı:
-----------------------------hayal kuruyorum
bios da ps2 destegi kapalı
acılısta o yuzden gormuyor
usb klavye goruyormu dıcem.? aparatsız bır usb klavye bagla dene
-----------------------------oyle olsa mouse' ta çalısmazdi. degil mi ? :D yada benmi yanlıs biliyorum
-
Aynı sorun bendede var, yeni 1hafta önce AsusN55S aldım eski 2yıllık laptopta çalışan klavyem bunda hiç çalışmıyor, USB belleğim bir görüyor bir görmüyor, ayrıca USB girişleri hem takarken hem çıkarırken çok sert ve baya güç uygulamam gerekiyor, konuyu baltalamak gibi olmasın ama sorun USB girişlerinde olabilirmi?
-
Anlattığına göre klavye girişi için olan ps2 portu bozulmuş.
Usb den bağlamayı denedinmi?
Usb den de görmüyorsa yüksek ihtimal biosta usb klavye desteği de yoktur veya default ta kapalı durumdadır.
