folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Pc Kullanımını Zorlaştırmak [Benden Başkası Kullanamasın]



Pc Kullanımını Zorlaştırmak [Benden Başkası Kullanamasın]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek

    mtz bunu yazdı:
    -----------------------------
    fareyi cikart herseyi klavyeden kontrol et, kimse dokunmaz:)
    -----------------------------

    ben dicektim şimdi :) harbiden anlamayan bi s.kim yiyemez :B


    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Vista kur. (Daha Allah'ın belası bir işletim sistemi bilmiyorum ben)

    Hiçbir patch ini de yapma.

    IE yi de kaldır. 

     

     

    Ya da daha basitinden,

    Explorer.exe nin adını değiştir.

    (Yani yeni bir kopyasını al Explorer1.exe olarak) 

    Sonra aç notepad de araya sayı falan salla, (Orjinal Explorer.exe den) nasıl olsa çalışmayacaktır :)
    (Bunu yaparken explorer.exe yi kapatman lazım bunu bil, yani CommandPrompt dan yapabilirsin ancak bu işi)

    Sonra TaskManagerdan Explorer1.exe yi çalıştırırsın,

    Nasıl fikir ama :))) 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    bilgisayar dizüstü

     

    evde bilgisayardan en çok anlayan benim onun için bilerek bozucam dicekler ki gel yap biliyolar ki yaparım =)

    neyse şimdi ubuntuyu kuruyorum. aylardır denemek isteyip kuramamıştım zaten.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    bilgisayar dizüstü

     

    evde bilgisayardan en çok anlayan benim onun için bilerek bozucam dicekler ki gel yap biliyolar ki yaparım =)

    neyse şimdi ubuntuyu kuruyorum. aylardır denemek isteyip kuramamıştım zaten.


    -----------------------------

    Bozulan Explorer.exe'yi düzeltmek (Format harici)

    Her babayiğidin harcı bir iş değil ama : )

     

    Bir de ben Vista da ısrarcıyım.

    Allah'ın belası birşey.

    Ben bile kullanamıyorum :|  

Toplam Hit: 3966 Toplam Mesaj: 25