

Pc Kullanımını Zorlaştırmak [Benden Başkası Kullanamasın]
-
mtz bunu yazdı:
-----------------------------
fareyi cikart herseyi klavyeden kontrol et, kimse dokunmaz:)
-----------------------------ben dicektim şimdi :) harbiden anlamayan bi s.kim yiyemez :B
-
Vista kur. (Daha Allah'ın belası bir işletim sistemi bilmiyorum ben)
Hiçbir patch ini de yapma.
IE yi de kaldır.
Ya da daha basitinden,
Explorer.exe nin adını değiştir.
(Yani yeni bir kopyasını al Explorer1.exe olarak)
Sonra aç notepad de araya sayı falan salla, (Orjinal Explorer.exe den) nasıl olsa çalışmayacaktır :)
(Bunu yaparken explorer.exe yi kapatman lazım bunu bil, yani CommandPrompt dan yapabilirsin ancak bu işi)Sonra TaskManagerdan Explorer1.exe yi çalıştırırsın,
Nasıl fikir ama :)))
-
bilgisayar dizüstü
evde bilgisayardan en çok anlayan benim onun için bilerek bozucam dicekler ki gel yap biliyolar ki yaparım =)
neyse şimdi ubuntuyu kuruyorum. aylardır denemek isteyip kuramamıştım zaten.
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------bilgisayar dizüstü
evde bilgisayardan en çok anlayan benim onun için bilerek bozucam dicekler ki gel yap biliyolar ki yaparım =)
neyse şimdi ubuntuyu kuruyorum. aylardır denemek isteyip kuramamıştım zaten.
-----------------------------Bozulan Explorer.exe'yi düzeltmek (Format harici)
Her babayiğidin harcı bir iş değil ama : )
Bir de ben Vista da ısrarcıyım.
Allah'ın belası birşey.
Ben bile kullanamıyorum :|