Pc Parçası Bagışlamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Düzenleme

    yawuz tarafından 21/Nis/13 00:42 tarihinde düzenlenmiştir

    tahribat.com a can feda
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Laptop ram iş görür mü?  DDR2 RAM 1 GB

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Hocam kusura bakma sabaha karşı eve geldik anca yazabiliyorum. Power 400 lük eski ama çalışır durumda. Zamanında yeni ekran kartımı denerken yetmezse çift power bağlar öyle güç veririz diye denemiştik çalışıyor ordan hatırlıyorum. Başta biraz gürültü yapabilir ama otomatik fan kontrolcüsü var sonradan yavaşlıyor kendisi.


    Almanya Fatihi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wagman
    wagman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    deja-vu bunu yazdı

    Hocam kusura bakma sabaha karşı eve geldik anca yazabiliyorum. Power 400 lük eski ama çalışır durumda. Zamanında yeni ekran kartımı denerken yetmezse çift power bağlar öyle güç veririz diye denemiştik çalışıyor ordan hatırlıyorum. Başta biraz gürültü yapabilir ama otomatik fan kontrolcüsü var sonradan yavaşlıyor kendisi.

    Eğer arkadaşin işini görmezsse ben talibim hocam benimde bi power'a ihtiyacim var yada 478 pin anakart elinde olan varsa kullanmadigi onuda alabilirim

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ErolSs
    ErolSs's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2011
    Erkek

    ram olabilir pazartesi bakayım

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    benimde cd veya dvd writera ihtiyacım var, elinde olan varsa gönderirse çok makbule geçer.


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    diğer yazanlar yardımcı olamazsa rami ben de yollayabilirim hocam

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    wagman bunu yazdı
    deja-vu bunu yazdı

    Hocam kusura bakma sabaha karşı eve geldik anca yazabiliyorum. Power 400 lük eski ama çalışır durumda. Zamanında yeni ekran kartımı denerken yetmezse çift power bağlar öyle güç veririz diye denemiştik çalışıyor ordan hatırlıyorum. Başta biraz gürültü yapabilir ama otomatik fan kontrolcüsü var sonradan yavaşlıyor kendisi.

    Eğer arkadaşin işini görmezsse ben talibim hocam benimde bi power'a ihtiyacim var yada 478 pin anakart elinde olan varsa kullanmadigi onuda alabilirim

    Tamam Hocam A_REX in işini görmezse yollarım sana


    Almanya Fatihi
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Damat
    A_REX
    A_REX's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    hocam laptop ram sanmıyorum iş görmez masa üstü olması lazım.

    400 lük power yeter hocam fazla bişey yok. ben iletişim bilgilerini gönderirim. 

    yaw hard disk de yok nasıl çalışacak bu sistem. fikri olan varmı ? 

     

     


    Dur be kadınnnn....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuventuS
    JuventuS's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    harddisk var bende yarın aksam pm at adresini falan yaz gondereyim kardesim 40 gb ıde seagate isini gorur sanırım

     


    Aklın ve Cesaretin Yoksa, Zafer de Yoktur.
Toplam Hit: 3165 Toplam Mesaj: 27