Pc Ram Uyumu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek
    ertan bunu yazdı:
    -----------------------------

    :) farklı frekanstaki ramleri taktığında ikisie çalışır... ama biri ısınır ve yanar..

    ayrıca arkadaşın dediği gibi fazla yüksek ram alma, anakartın desteklememe ihtimali var ayrıca belli bi noktadan sonra ne ramler kadar yüksek olursa olsun performans belli bi noktadan sonra artmaz..

     


    -----------------------------
    yok abi anakart veya ram yanmıyo açılmıyo pc hiç görüntü gelmiyo frekans farkı olunca.ben bi keresinde ddr2 rami benim ddr slota soktum.nası soktun derseniz, dişlerini bıçakla kazıdım girmesini sağladım bi koku geldi :) bide baktımki anakart yanmış Allahtan tanıdıktan almıştık garanti kapsamına sokup işi hallettik.

    ne biliyim ben ddr2nin ddrden ayrı olduğunu :) 


    ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    hoca ben sd ramden bahsediyorum.Sd ramlerde frekans farklı olduğunda çalışır! İki ramin toplam boyutu gösterilir ancak ramin birisi aşırı derecede ısınır ve sürekli devam ederse yanabilir! Anakarta zarar vermez büyük ihtimalle..senin yaptığın ise tamamen farklı bi olay :S ayrıca ddr2 yi ddr slota takman büyük bir başarı :)

    dünyadaki sayılı insanlardan birisin..


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek
    usta tamam bende sdlerden bahsediyorum yaa abimin pc yaklaşık 8 senelik onunda ramleri sd.denedim ben onda da hiç görüntü gelmiyo ve ankart dıııtt diye ses veriyodu.
    ben o olayı bahımsız olarak anlattım :) bilmiyodum o zaman ddr2 nedir ddr nedir. ddr2 daha iyi dediler arkadaştan çıkardım yonttum o delikleri, uymuyor ya :)sonrası malum zaten..

    ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
     :) hoca ben sdnin frekanslarından bahsediyorum, ddr dan değil.. neyse olur öyle kazalar :)

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek
    ertan bunu yazdı:
    -----------------------------
    :) hoca ben sdnin frekanslarından bahsediyorum, ddr dan değil.. neyse olur öyle kazalar :)
    -----------------------------
    usta anlayamadın sen beni :) iyi bi oku istersen :D abimin pc sd idi ve frekansları farklı ram taktım.anakarttan dııt diye ses geldi ve açılmadı.:D

    ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    tamam hoca anladım seni şimdi :) demek dalgınlık bende imiş..

    ama ramleri takdığında çalışıyor hoca..


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    o zaman abiminkinde bi pokluk vardı.çalışmadı.belkide  PC100 destekliyodu ben PC100 ve PC133 ikisini birden takınca çalışmadı.

    PC133 destekliyo olsa PC133 ve PC100 taksam çalışabilirdi :) 


    ..
Toplam Hit: 2239 Toplam Mesaj: 18