Pc Şifresını Unuttum
-
pc şifresını unuttum parmak ızıyle gırıyorum vısta olduğu ıçın eskı şifreyı ıstıyo bı yardım edermısınız
-
bqlıyorum yardımınızı
-
ben ERD Commander 2005 ile kırıyorum.
ama vistada hiç denemedim.
işe yarıyordur heralde..
-
denıyelım
-
bknz: http://tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=89761
burdan >> http://ophcrack.sourceforge.net/download.php?type=livecd
bunu indir dene >> http://sourceforge.net/projects/ophcrack/files/ophcrack-livecd/2.3.0/ophcrack-vista-livecd-2.3.0.iso/download
-
sağolda 500 mb :D
-
xp de gücenli kipte açıp kullanıcı hesaplarından şifreyi kaldırabiliyoduk
vistadada öyle oluyodur belki..
-
vista da sanırım olmuyor o, olada bilir tabi de :| neredeyse hiç vista kullanmadım bigün denemek lazım :| ama o parmakizi olayı hepsakat gelmiştir bana..
edit: hayvan arkadaş denemiş 500mb olsun sonuca bak hocam bence son çare dene.. cd ye bas itele gitsin..
-
yınede sağol kardeşim
-
şifre unuttumla ilgili konuları her zaman hack nickli arkadaşların açması beni ziyadesiyle şaşırtmıştır...
-
bn unutmadım ky kardeşim malı :D
Toplam Hit: 14037 Toplam Mesaj: 13
