folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Pc Toplama Konusunda Yardım



Pc Toplama Konusunda Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    Ssd almayacaksın toplama bence hocam :D Psu abartılı olmuş. Eksenbilgisayarda 600w dark blade kasa var. gayet iyi bi alet. Ssd olarakta 120gb bişeyler al başlangıç için.


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    interfector bunu yazdı

    Ssd almayacaksın toplama bence hocam :D Psu abartılı olmuş. Eksenbilgisayarda 600w dark blade kasa var. gayet iyi bi alet. Ssd olarakta 120gb bişeyler al başlangıç için.

    hocam ssd iyi güzelde yani bütçemi aşıyor sonuçta bir depolama alanına da ihtiyac var ve 256 olmadıktan sonra ss gereksiz. Zaten 30 gb windows kaplıyor.


    Nerede o eski günler...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plA
    plA's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2013
    Erkek
    Durqrimast bunu yazdı
    plA bunu yazdı

    ne yap ne et monitörün geniş ve kaliteli olanını al  (17 ekranda en yüksek ayarda battlefield oynasan nolur oynamasan nolur)

    21.5 iyi midir yoksa 23 üstüne mi çık diyorsun :D 

    valla sabredebilmek önemli , biriktir paranı çıkabildiğin kadar üstüne çık güzel bi ekranın olsun , ssd konusunda ise beklemene gerek yok sonradanda alır + yaparsın .

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    plA bunu yazdı
    Durqrimast bunu yazdı
    plA bunu yazdı

    ne yap ne et monitörün geniş ve kaliteli olanını al  (17 ekranda en yüksek ayarda battlefield oynasan nolur oynamasan nolur)

    21.5 iyi midir yoksa 23 üstüne mi çık diyorsun :D 

    valla sabredebilmek önemli , biriktir paranı çıkabildiğin kadar üstüne çık güzel bi ekranın olsun , ssd konusunda ise beklemene gerek yok sonradanda alır + yaparsın .

    teşekkür ederim hocam da 1 tane 23.6 alacağıma 2 tane 21.5 daha işlevsel olabilir benim için gibi geliyor.


    Nerede o eski günler...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
Toplam Hit: 2023 Toplam Mesaj: 16