Pc Topluyorum Donanımcılar Baksın
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaslar paket numaraları söleyiniz
-----------------------------SISTEM 1
Athlon II X4 620
GIGABYTE 770TA-UD3 USB 3.0 SATA 3
PATRIOT Gaming 4GB (2*2) 1333MHz DDR3 Dual Kit CL9Sapphire HD5850 1 GB 256Bit GDDR5 HDMI 16X veya Palit 9800GT GREEN 1 GB 256Bit GDDR3 16X
Seagate 1,5 TB 7200 RPM 32MB SATA2 NCQ
AeroCool VX-9 450W MidT ATX PERFORMANS bu kasayı kesinlikle alma çok ısıtıyor bilgisayarı bak bu markadan şaşma Testte 1.ci oldu bu marka COOLER MASTER CENTURION RC-T05 650W MidT ATX SİYAH KASA
BENQ 21.5" G2220HDA FULL HD bunun yerine ASUS 23" MS236H ULTRA INCE GENİŞ EKRAN LCD MONİTÖR
TOPLAM=1190 TL tabi fiyat yaklaşık 2000 TL -
SISTEM 3
MSI GF615M-P33 Geforce 6150SE/nForce430 DDR3 1333MHz AM3 Anakart
AMD ATHLON II X3 425 AM3 2.7 GHz, 1.5 MB, BOX İşlemci
HI-LEVEL 4 GB DDR3 1333 MHz KIT(2X2GB)
HIS HD5770 1 GB 128Bit GDDR5 HDMI 16X ÖZEL SOğUTMALI
SEAGATE 500 GB 7200Rpm 16MB NCQ SATA2 HDD
Akasa Zen 520W Çift 12CM Fanlı Beyaz Kasa (AK-ZEN520-WH)
AOC E936SWA, 18.5inç, 1366x768, 5ms, Parlak Siyah LED (2 milyona bir kontrast)
Toplamda 1183 TLben olsam sistem 3 ü alırdım
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
SISTEM 3
MSI GF615M-P33 Geforce 6150SE/nForce430 DDR3 1333MHz AM3 Anakart
AMD ATHLON II X3 425 AM3 2.7 GHz, 1.5 MB, BOX İşlemci
HI-LEVEL 4 GB DDR3 1333 MHz KIT(2X2GB)
HIS HD5770 1 GB 128Bit GDDR5 HDMI 16X ÖZEL SOğUTMALI
SEAGATE 500 GB 7200Rpm 16MB NCQ SATA2 HDD
Akasa Zen 520W Çift 12CM Fanlı Beyaz Kasa (AK-ZEN520-WH)
AOC E936SWA, 18.5inç, 1366x768, 5ms, Parlak Siyah LED (2 milyona bir kontrast)
Toplamda 1183 TLben olsam sistem 3 ü alırdım
-----------------------------mantıklı fakat ben bir kaç şeyi değiştirdim belliki iyi bir sistem istiyor arkadaş
-
Dosdum sistem 1 öneririm..
İşlemci: 4 çekirdek 45nm teknolojisi ve phenom II ile aynı seviyede bi işlemci hatda bazı yüklerde ahtlon x4 gecebiliyor 4 cekirdek performansı diyebilirim...
Anakart: Seçimin doğru bir kart ileriye dönük USB3 6gb'lık satası mevcut..
Ram: Corsair'e bak istersen bi bnm tavsiyem o olurdu..
Ekran Kart: Ekran Kartını ise hd5850 alabilirsin bildigim kadarıyla 57xx Serileri ve daha düşükleri ati'nin giriş ve orta-alt orta-orta sınıflandırdıgımız kartlardır. 5850 orta-üst sınıflandırmadadır..
diğer bileşenlerin güzel..
-
Sis 3: - -
Sis 4: -
Sis 1Arkadaslar 3. mü iyi o zaman baska yorum yok mu bu arada bütce 1200 ü gecmemeli
-
bu kasa hoşuma gıttı :D kaba fena duruor
