

Pc Yi 72 Ekran Lcd Ye Bağlayamıyorum (Yardım)
-
1 Şimdi sakin olalım
LCD TV ile ne çeşit bir kablo ile bağlanıyorsun ( DVI, HDMI, VGA )
bağladığın zaman LCD üzerinde masa üstü görünüyor mu?
BU DVI

bu vga
TV ye sadece ekran kartından yaptığın kablo bağlatısıyla ses alıyorsan HDMI bağlantı yapıyorsun demektir.
Televizyonun çözünürlük değererini ve tazeleme frekansını 702/1080p 60Hz,, 100Hz gibi değerlerini öğren
Sonra NVIDIA nın simgesine SAĞ ALTTAKi tıkla ve orda gelişmiş seçeneklerde ikinci ekran yapılandırma ve TV ayarları diye bölümler var oraları bir kontrol et oradaki işlemleri dikkatlice yaparsan bir sorun olmaz büyük olasılık.. Ama KABLOLARIN SIKICA BAĞLANDIĞINDAN EMİN OL bu da sorun yaratabilir
-
hocam sanırım çift monitör bağladın.tek monitöre düş sorun hallolur =)
laptoptan yapıyorsan ekranı sadece lcd ye aktar.
windowsun öyle bir koruması var mlsf.
-
arkadaşlar bu konuda sağlam bilgisi olan yokmu yaw
sorun tam olarak fılm ızleyemıyorum ses var ama goruntu yok her turlu formatı denedım ve butun oynatıcıları
-
Sorun oynatıcıyla lakalı değildir arkadaş