Pc'de Bi Sorun Var, Yardim!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Konyali
    Konyali's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    benim masaüstü simdi tamamen gitti, sadece calistirdan mozillayi calistirdim boyle tahribata girdim.

    heralde virus girdi, avira res attirdi, sonrada bidaha masaustunu goremedim, pc surekli hata veriyor hata sesi veriyor surekli. masaustu simsiyah suan.

    simdi benim yapmak istedigim geri dönüsüm, mesela düne nasil geri getiririm bunu nasil yaparim? ise yararmi?

    tskler


    Parmak bassam olurmu?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    başlat - yardım destek - sistem geri yükleme

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Konyali
    Konyali's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    baslat yok


    Parmak bassam olurmu?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    ctrl+alt+delete -> dosya->yeni işlem -> explorer.exe -> enter

    Çekinmeyip reset atsan da düzelirdi zaten.


    while (1<2)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Masa Üstüne=Sağ Tık>Simgeleri Yerleştir>Simgeleri Göster ikonu seçili olmayabilir Küçük bir ihtimal..




    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bas formatı en kesin çözüm


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bloodmage
    bloodmage's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2010
    Erkek

    xxjokerxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    bas formatı en kesin çözüm


    -----------------------------


    İndia İndia !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Şu yabani bitki gibi her yerde biten çakma bilgisayarcıların mantığına hayranım. Çak formatı al 30 kağıdı.


    while (1<2)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    f8 f8 f8 f8 güvenli modda denedinmi hacı ?


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsist_manyaq
    anarsist_manyaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    hocam büyük ihtimalle virüs yemişsin geçmiş olsun.

    cd den çalışan bir xp bul. total commander ile virüs olduğunu düşündüğün herşeyi. ve system volume information klasörlerini sil. daha sonra temp felan tertemiz yap. cd yi çıkart. güvenli modda normal işletim sistemini aç. başlat-çalıştır-msconfig-başlangıç.  burada gözüne yabancı gelen ne varsa kapat. ve dosya yolunun not al bi yere. daha sonra normal başlangıç yap. hala masaüstü gelmiyorsa ctrl-alt-del kombinasyonu ile görev yöneticisini başlat ordan çalıştır-explorer.exe masaüstü geldi ama sorun devam edicektir.antivirüs programını kaldır. yerine kav kur. tercihim 11. güncellmesini felan yap. 30 gün trial işini görür. güzelce tarat hayvanı temizlesin. sistem dosyalarını silme ihtimali yüksek. o yüzden xp cd si ile başlat bilgisayarı ve onarma yap. sonra kullanmana bak. eğer ki sorun hala devam ediyorsa format at. aklıma gelen çözüm şimdilik bu.


    İğneyi Çalan Hırsız Ülkeyi Çalan Hükümdar Olur...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Efendi
    Efendi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek

    Çalıştır > explorer.exe Enter


    Harabat ehlini hor görme Zakir, defineye malik viraneler var...
Toplam Hit: 3034 Toplam Mesaj: 16