Pc'de Bi Sorun Var, Yardim!
-
benim masaüstü simdi tamamen gitti, sadece calistirdan mozillayi calistirdim boyle tahribata girdim.
heralde virus girdi, avira res attirdi, sonrada bidaha masaustunu goremedim, pc surekli hata veriyor hata sesi veriyor surekli. masaustu simsiyah suan.
simdi benim yapmak istedigim geri dönüsüm, mesela düne nasil geri getiririm bunu nasil yaparim? ise yararmi?
tskler
-
başlat - yardım destek - sistem geri yükleme
-
baslat yok
-
ctrl+alt+delete -> dosya->yeni işlem -> explorer.exe -> enter
Çekinmeyip reset atsan da düzelirdi zaten.
-
Masa Üstüne=Sağ Tık>Simgeleri Yerleştir>Simgeleri Göster ikonu seçili olmayabilir Küçük bir ihtimal..
-
bas formatı en kesin çözüm
-
xxjokerxx bunu yazdı:
-----------------------------
bas formatı en kesin çözüm
----------------------------- -
Şu yabani bitki gibi her yerde biten çakma bilgisayarcıların mantığına hayranım. Çak formatı al 30 kağıdı.
-
f8 f8 f8 f8 güvenli modda denedinmi hacı ?
-
hocam büyük ihtimalle virüs yemişsin geçmiş olsun.
cd den çalışan bir xp bul. total commander ile virüs olduğunu düşündüğün herşeyi. ve system volume information klasörlerini sil. daha sonra temp felan tertemiz yap. cd yi çıkart. güvenli modda normal işletim sistemini aç. başlat-çalıştır-msconfig-başlangıç. burada gözüne yabancı gelen ne varsa kapat. ve dosya yolunun not al bi yere. daha sonra normal başlangıç yap. hala masaüstü gelmiyorsa ctrl-alt-del kombinasyonu ile görev yöneticisini başlat ordan çalıştır-explorer.exe masaüstü geldi ama sorun devam edicektir.antivirüs programını kaldır. yerine kav kur. tercihim 11. güncellmesini felan yap. 30 gün trial işini görür. güzelce tarat hayvanı temizlesin. sistem dosyalarını silme ihtimali yüksek. o yüzden xp cd si ile başlat bilgisayarı ve onarma yap. sonra kullanmana bak. eğer ki sorun hala devam ediyorsa format at. aklıma gelen çözüm şimdilik bu.
-
Çalıştır > explorer.exe Enter
