PC"Deki Sorunlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    güzelcene temizle hoca bi şeyciği kalmaz :) benm makinada aynıydı temizledim geçti 3-4 ayda bi temizleme yap yoksa örümcekler çiftleşmeye başlıyor , yandaki kapaklarıda açık bırak hava alsın ....

    [22817//kaanabak]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlatypuS
    PlatypuS's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    hoca al kasayı kolunun altına varsa oralarda bi marangoz yada lastikçi falan hava kompresörünü iste içine güzelce bi hava tut güç kaynağına işlemci fanına falan iyice tut havayı sonra yan kapağını da açabilirsin ama açmasanda arkadaki fazla fanı sök at hem fazladan güç yiyo hem içeri pislik girmesini sağlıyo

    ses vurunca gidiyosa güç kaynağının fanıdır büyük ihtimal öten aç onu ince yağla bir güzel ses kesilene kadar yağla ama abartma yağı dökmek için açtığın deliği yine kapatman lazım yoksa toz girer sıkışır yağda kurtarmaz

    ram olayınada bi biostan bak ram in özelliklerini biosta doğru göremiyosan biosu defauld et sonra düzelir temizlik çok önemlidir işlemcinin soğutucusunun temiz olmasına dikkat et

    bide donukluğu başlangıçtaki gereksiz programlarda yapar başlat/çalıştır a msconfig yaz başlangıçtaki programların hepsini kaldır bi de system.ini ve boot.ini var ama onları kurcalama


    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------
    yandaki kapaklarıda açık bırak hava alsın ....

    -----------------------------

    Kapak hiç kapalıı kaldığını hatırlamıomki  :D

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murathan
    murathan's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2007
    Erkek
    manhyak bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar pc çok sık olmasada arada birden bire donuyor kalıyor ne fareyi oynatabiliyorum ne klavye işlior reset  atınca düzelior.

    Birde Pc açılınca fanlardan ses gelior hafif pc e dokununca, vurunca  ses kesilior. işlemcinin üzerinde olan fan baya pis nasıl temizliycem ?

    Sorunla Bunlar yardımcı olcak arkadaşlardan şimdiden teşekkürler


    -----------------------------

     

    arkadasım sana su kadarını soyleyeyim.klavye ve fare donup kalıyorsa anakart gidiyorum ben diyebilir.gecen yıl bende de bu sorunlar arada cereyan ediyordu ve zamanla cogaldı korkuyordum bi sey olcak diye.ve bir sabah kasanın power tusuna bastım pc gelmedi.ne yaptım ettim olmadı,goturdum bi doktora dedi hocam geçmiş olsun anakart vefat etmiş :(  fanlarını saglam al.içeride üfürücü fanlar,yanlarda en az 3 tane sogutucu fan olsun.kasa içerisindeki hava devirdaym olayını çakışık yapmamaya dikkat et.yani sıcak ve soguk hava kasanın içerisinde birbirine karışmasın.İnş en kısa zamanda duzelir.


    copy
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xcientist
    xcientist's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek
    senin sorun board dan olm ram i çok ısıtıyorr ondan kitleniyorr bios updatesi yap yada fail safe bios ayarina geç
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    bence işlemci fazla ısınıyor bu yüzden donuyor, anakartın cdsinde vardır bişey monitör onu kur bak bakalım kaç C işlemci sıcaklığı

    temizlemek içinde elini korkak alıştırma sök gitsin :)

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
Toplam Hit: 2418 Toplam Mesaj: 17