PC"Deki Sorunlar
-
güzelcene temizle hoca bi şeyciği kalmaz :) benm makinada aynıydı temizledim geçti 3-4 ayda bi temizleme yap yoksa örümcekler çiftleşmeye başlıyor , yandaki kapaklarıda açık bırak hava alsın ....
-
hoca al kasayı kolunun altına varsa oralarda bi marangoz yada lastikçi falan hava kompresörünü iste içine güzelce bi hava tut güç kaynağına işlemci fanına falan iyice tut havayı sonra yan kapağını da açabilirsin ama açmasanda arkadaki fazla fanı sök at hem fazladan güç yiyo hem içeri pislik girmesini sağlıyo
ses vurunca gidiyosa güç kaynağının fanıdır büyük ihtimal öten aç onu ince yağla bir güzel ses kesilene kadar yağla ama abartma yağı dökmek için açtığın deliği yine kapatman lazım yoksa toz girer sıkışır yağda kurtarmaz
ram olayınada bi biostan bak ram in özelliklerini biosta doğru göremiyosan biosu defauld et sonra düzelir temizlik çok önemlidir işlemcinin soğutucusunun temiz olmasına dikkat et
bide donukluğu başlangıçtaki gereksiz programlarda yapar başlat/çalıştır a msconfig yaz başlangıçtaki programların hepsini kaldır bi de system.ini ve boot.ini var ama onları kurcalama
-
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
yandaki kapaklarıda açık bırak hava alsın ....
-----------------------------Kapak hiç kapalıı kaldığını hatırlamıomki :D
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------Arkadaşlar pc çok sık olmasada arada birden bire donuyor kalıyor ne fareyi oynatabiliyorum ne klavye işlior reset atınca düzelior.
Birde Pc açılınca fanlardan ses gelior hafif pc e dokununca, vurunca ses kesilior. işlemcinin üzerinde olan fan baya pis nasıl temizliycem ?
Sorunla Bunlar yardımcı olcak arkadaşlardan şimdiden teşekkürler
-----------------------------arkadasım sana su kadarını soyleyeyim.klavye ve fare donup kalıyorsa anakart gidiyorum ben diyebilir.gecen yıl bende de bu sorunlar arada cereyan ediyordu ve zamanla cogaldı korkuyordum bi sey olcak diye.ve bir sabah kasanın power tusuna bastım pc gelmedi.ne yaptım ettim olmadı,goturdum bi doktora dedi hocam geçmiş olsun anakart vefat etmiş :( fanlarını saglam al.içeride üfürücü fanlar,yanlarda en az 3 tane sogutucu fan olsun.kasa içerisindeki hava devirdaym olayını çakışık yapmamaya dikkat et.yani sıcak ve soguk hava kasanın içerisinde birbirine karışmasın.İnş en kısa zamanda duzelir.
-
senin sorun board dan olm ram i çok ısıtıyorr ondan kitleniyorr bios updatesi yap yada fail safe bios ayarina geç
-
bence işlemci fazla ısınıyor bu yüzden donuyor, anakartın cdsinde vardır bişey monitör onu kur bak bakalım kaç C işlemci sıcaklığı
temizlemek içinde elini korkak alıştırma sök gitsin :)
