PC"M Çok Ağır Çalışıyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cimbomlu_15
    cimbomlu_15's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2007
    Erkek

    Öncelikle PC özelliklerini sayayım:

    • Windows XP SP 2 
    • Intel Pentium 4 3 GHz
    • 1.5 GB RAM
    • NVidia GeForce FX5200 128MB Ekran Kartı

    Format atalı fazla bir süre olmadı. (1 ay önce atmıştım sanırım) Bilgisayarı açtıktan sonra hiç bir sorun yok ancak 5-10 DK sonra PC aniden ağırlaşmaya başlıyor,  Oyunlarda FramePerSecond 10 civarına düşüyor. Bunun ne demek olduğunu oyun kullanıcıları anlarlar. 10 FPS ile oyunda ekrana yansıtılan kareleri düzgün sıra ile görmek gerçekten mucize.

    Sorunun neden kaynaklandığını bilmiyorum, Oyun esnasında değil de normal kasma esnasında anakart sıcaklığı 60 derece civarında. Diğer sıcaklıklar 30-20, yani normal.

    Bilgisayar biraz eski ama PES 3'ü bile kaldırmıyor :)

     

    Virüs olduğunu düşünüyorsanız çok tarama yaptım, virüs diye bir şey yok..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Avira ile tarattınmı ? ComboFix ile tarattınmı ? Hijackthis raporlarını inceledinmi ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Armigerovs
    Armigerovs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2008
    Erkek
    Advanced System Optimizer v2.20.4.762

    Advanced System Optimizer sayesinde Windows"unuzun performansını arttırabilirsiniz. Programın içinde gizliliğinizi korumak, Web artıklarını (cookies"leri) ve Web temizlemek için fonksiyonlar bulunuyor. Windows"unuzu hızlı ve hatasız kullanmak istiyorsanız bu programı indirmelisiniz. Yazılım içerisinde kullanışlı olan toplam 10 adet işlev bulunmaktadır. İstenmeyen izleri yok etmek, istenmeyen ve gereksiz dosyalardan kurtulmak, registry"de temizlik, sistem optimizasyonu, disk birleştiricisi, sistem ve dosya yedekleyicisi görevlerini yerine getirebilir.

    RapidShare: Easy Filehosting

    Lay lay lay lay lay OOOOOOOOOOOO Türkiiiiiiiiyeeeeeee/CELEBRATE ORGINALITY
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geberlan
    geberlan's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek
    saada bi overlock yapak gare :F

    vueeey ula hava patliiy ula gök delinuiii
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Mihni
    By_Mihni's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2009
    Erkek

    Her zaman demişimdir linux kullanın diye...

    Winzortun orasını burasını yamalaya yamalaya  kullanıcının bilgisayarının içine sıçıyor her yerinden açık fışkırıyor.

    Sen direk linux ubuntu kur.


    Peyami Rullaz Penguen Rullaz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    antivirus olarak ne kullanıyorsun?


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    geberlanxD bunu yazdı:
    -----------------------------
    saada bi overlock yapak gare :F
    -----------------------------

    :D:D:D


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    acaba pc formattan sonra kurudugun programlardan kaynaklanan bir sıkıntıda olabilir bunlarıda incele..

     

    pardon iki mesaj oldu :(


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omerali
    omerali's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek
    pc den anlamam ama bi okuyup ufletsen iyi gelir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    sorunun fps ise

    fps yükselten programlar var işede yarıyo 

    onları deneyebilirsin 

    hijacthis kur incelet raporlara bak arkadasın dedigi gibi 

    hdd de sorun olabilir ses geliosa kafa vuruyosa hdd gidici olabilir :D 

    olmadı en yakın ve ucuz pc dükkanına git derdini anlat bişiler yaparlar :W 


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cimbomlu_15
    cimbomlu_15's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2007
    Erkek

    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------

    sorunun fps ise

    fps yükselten programlar var işede yarıyo 

    onları deneyebilirsin 

    hijacthis kur incelet raporlara bak arkadasın dedigi gibi 

    hdd de sorun olabilir ses geliosa kafa vuruyosa hdd gidici olabilir :D 

    olmadı en yakın ve ucuz pc dükkanına git derdini anlat bişiler yaparlar :W 


    -----------------------------

     

    Oo Birol n'aber ya. :) Forumİncim açılmş tekrardan :)

     

    Ayrıca konuyla ilgili olarak, Antivirüs olarak Kaspersky kullanıyorum.

    combofix, Advanced System Care gibi programları da kullandım. Şimdi HijackThis indiriyorum ve raporu incelicem.

Toplam Hit: 4709 Toplam Mesaj: 12