PC"Niz Besmele İle Acılsın (:
-
Git cw ye ver admin bile yaparlar :D
Selametle (wc gülü)
:D .
saol :) -
O değil de kendimizi hallederiz abdest alırız da pc nolacak amk..
Cenabet la bu pc olmaz yok yok :) -
Bilgisyarda 14 Gb'lık adult
sonra essss dediği gibi bi mavi ışık
bi çarpılma hissi :)
ben yüklemiyom abi
ama yinede sağol -
olm hade siz cenopsunuz bari bilgisayarı Hak yolundan ayırmayın la :)
-
hah a. q. bi bu eksikti bunuda yaptık kurtulduk.. Kafalar değişmeden bu olsa ne olmasa ne..
-
dogru diyorsun tugrul abi ama buda kafaların degismesine vesile olabilir bence :)
-
zuahahah mssoft züper cevap
-
hocam her daimde abdestli açmıoz ki bilgisayarı ama :D
-
bence suyun içinde bırakalım pc yi direk abdestli halde her açılışta temiz + su dewri daim edip soutsunda :D
-
HolyOne hardformatter la Win XP sp1 li bilgisayarlarınza temiz bir gusul abdestı aldırabılırsınız :P
Boyle wc de baslık acmak lazım :D
Toplam Hit: 3128 Toplam Mesaj: 23
