PDA Tavsiyeleriniz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek

    samsung i780


    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    cyberfalcon bunu yazdı:
    -----------------------------

    Klavyeli PDA kullanan arkadaşlar, klavyenin kullanışlı olup olmadığı hakkında yorum yapabilirlermi acaba? Bana o küçücük tuşlarla yazı yazmak pek kolay olmaz gibi eldi.


    -----------------------------

    suan e63 üm var. tusları ufak ama cok seri yazabiliyorum .. bakmadan bile yazıyorum sen düşün ;)


    -----------------------------
    ustamla aynı hafta aldık e63 :) gercekten mesaj yazım konusunda bir numara ben öncelikliş onun için aldım ve gayet iyi ancak hatalı üretimleri çok fazla dikkat et :) e71 fiyatı düştü onu alabilirsin ya da


    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    omnia pro b7320

    full q klavye, windows mobile 6.1, navigasyon, 3.6 mbps 3g bağlantı olanağı

    fiyat olarak htc'lerden ve blackberry'lerden ucuz olduğu için önerdim..

    nokia önermem çünkü symbian kullanıyor, symbian tamam iyi hoş da windows mobile ile karşılaştıramayız =)


    http://kocaer.me
Toplam Hit: 2342 Toplam Mesaj: 14