PDA Tavsiyeleriniz ?
-
samsung i780
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
cyberfalcon bunu yazdı:
-----------------------------
Klavyeli PDA kullanan arkadaşlar, klavyenin kullanışlı olup olmadığı hakkında yorum yapabilirlermi acaba? Bana o küçücük tuşlarla yazı yazmak pek kolay olmaz gibi eldi.
-----------------------------suan e63 üm var. tusları ufak ama cok seri yazabiliyorum .. bakmadan bile yazıyorum sen düşün ;)
-----------------------------
ustamla aynı hafta aldık e63 :) gercekten mesaj yazım konusunda bir numara ben öncelikliş onun için aldım ve gayet iyi ancak hatalı üretimleri çok fazla dikkat et :) e71 fiyatı düştü onu alabilirsin ya da -
omnia pro b7320
full q klavye, windows mobile 6.1, navigasyon, 3.6 mbps 3g bağlantı olanağı
fiyat olarak htc'lerden ve blackberry'lerden ucuz olduğu için önerdim..
nokia önermem çünkü symbian kullanıyor, symbian tamam iyi hoş da windows mobile ile karşılaştıramayız =)
