folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Pendik Kadıköy Sabiha Gökçen Ulaşım ?



Pendik Kadıköy Sabiha Gökçen Ulaşım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    1-pendikten kadıköy e nasıl geçerim ? 

    2-kadıköy  saat 10 gibi kalksam sabiha gökçene metro vs gibi trafiğe takılmadan 11 gibi havalimanında nasıl olabilirim? 

    araçla gelmiyorum 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAKMAN
    HAKMAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    http://www.sgairport.com/havaalani/tr/ulasim.asp


    Ben Mevlana değilim.. Adam ol öyle gel..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    pendikten kadıköye direkt dolmuşlar var onları kullan felaket sarıyo... :))


    l enfer c est les autres Sartre ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    saat olayini bilmemde hocam şöyle yollar var. 

    Pendikten kadıköye, 17, 16A gibi araclar var ben 17'i tavsiye ediyorum onlar yesil otobusler oluyor ve bos oluyor genelde :) 16A'da olur o da kadıkoye gidiyor ama genelde kirmizi ikaruslar olur ve dolu olur. pendikten kalkan araclar bunlar.

    Kadikoydende sabiha gokcen'e direk arac var E-10 hat numarali. direk sabiha gokcene gidiyor. Metro ile kartala gidip, kartal koprusu duragindan'da E-10'a binebilirsin. metro ile daha hizli olur ama biraz daha fazla verirsin ve duraklarda yurume olayı olur (mesafe az bile olsa bavul vs varsa zor).

    sakın ha acele olsun diye minibüs falan kullanma. izledikleri yol çok dolaşıyor ve trafikli, üstelik kartalda, maltepede yolcu alacağım diye sürekli bir yerlerde boş boş bekleyebilir. minibüs asla kullanma.

    anarsistherif tarafından 13/Eki/12 22:45 tarihinde düzenlenmiştir

    =)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek

    Ben de ufak bi soru sorayım bu beyoğlunda alman hastanesinin yanından aşağı kaptırırsak cihangir'e çıkar mıyız?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SettingZ
    SettingZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2012
    Homo

    kadıköyde e10 var onlar direk sabiha gökçene gidiyo hocam bazısı temden bazısı e5ten geçiyo tam bilmiyorum ama alayı sabiha gökçene gider

    edit: süre konusunda emin değilim ama 45 dakika falan sürer diye tahmin ediyorum yola ve yoğunluğa bağlı oluyor 

    SettingZ tarafından 14/Eki/12 00:02 tarihinde düzenlenmiştir

    Fortçu Gandalf..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek
    SettingZ bunu yazdı

    kadıköyde e10 var onlar direk sabiha gökçene gidiyo hocam bazısı temden bazısı e5ten geçiyo tam bilmiyorum ama alayı sabiha gökçene gider

    Aynen Kadıköy sahilde E-10 Durağında ol bazı saatleri direk tem yolundan gider hızlı. Bazı saatler E-5 Üzerinden gider 10-15 dk geç gitmiş olursun E-5 den gidersen. 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    şimdi ben 6 7 gibi pendikte olacagım ido ile gelicem yalovadan uçağım 23.45 mal gıbı durmak istemiyorum kadıköye geçip biraz takılmayı dusunuyorum 23.15 gibi havalıminda olayım diyorum


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SettingZ
    SettingZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2012
    Homo
    hipokondriyak bunu yazdı

    şimdi ben 6 7 gibi pendikte olacagım ido ile gelicem yalovadan uçağım 23.45 mal gıbı durmak istemiyorum kadıköye geçip biraz takılmayı dusunuyorum 23.15 gibi havalıminda olayım diyorum

    pendikten e 5 yapar ordan 130 130a geçiyo onlarla kadıköye geçersin hocam da o saatler arasında trafik durumunu bilemem olurda gidersin olur saat 9  gittiğine değmez boşuna yol yorgunluğu olur yani sana 

     


    Fortçu Gandalf..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    hacı amca tren ile pendikten 40-45 dk kadıköydesin.

    iett nin Sabihaya giden ve sadece 2 yerden yolcu aldığı araçları var bi yere kadar e5 ten sonra tem e dalıyor ama parasını bilmem en kestirme rahat bunlar.

    Pendik kurtköydeyim istediğini sorabilirsin.


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    heza bunu yazdı

    hacı amca tren ile pendikten 40-45 dk kadıköydesin.

    iett nin Sabihaya giden ve sadece 2 yerden yolcu aldığı araçları var bi yere kadar e5 ten sonra tem e dalıyor ama parasını bilmem en kestirme rahat bunlar.

    Pendik kurtköydeyim istediğini sorabilirsin.

     bak reyiz o geldi aklma benimde haydarpaşa gebze kapanmışta pendik haydarpaşa açıkmış. olmadı pendik haydarpaşa yaparım oradan tekrar pendik haydarpaşa yaparım. yada direkt pendik yerine yenikapıya geçerim oradan da kadıköye geçerim 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
Toplam Hit: 2551 Toplam Mesaj: 12