folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Pes 2010 Become A Legend Sorun



Pes 2010 Become A Legend Sorun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mmrich
    mmrich's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2010
    Erkek

    ne yaparsam yapıyım 63.dakkadan sonra beni oyundan çıkartıyo nefret ediyorum kaybediyoruz ben oynamadan ben çıkınca bok gibi oynuyolar.bunun staminayla fln alakası var mı acep?


    http://www.karikaturdunyasi.com/uploads/extgallery/public-photo/medium/2000_07_20_3df40b.gif
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    forvetsen gol atmak zorundasın atmazsan bi süre sonra çıkarır.

    stamina ile de alakası var, gücünü çok tüketirsen yine çıkarır. ama 63. dakka ya kadar ne kadar abanırsan aban çıkarmaz normalde,

    oyuncun çok mu yorgun?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    2-4 yıl arası kadar 90 dakika ful oynayamıyorsun bazen hocam bunun dayanıklılıkla alakası var ( stamina oluyor sanırım ) her maç sonunda gelen puanlarla dayanıklılığın arttığı kadar oyunda kalıyorsun dayanıklılık az olunca çabuk yoruluyosn belli bi dkdan sonra oyundan alıyor seni direktör


    Avukat/Hukukçu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mmrich
    mmrich's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2010
    Erkek

    en fazla bi kere 75. dakkada çıkarmıştı :D stamina kasıyım bari 


    http://www.karikaturdunyasi.com/uploads/extgallery/public-photo/medium/2000_07_20_3df40b.gif
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Paradox21
    Paradox21's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2009
    Erkek

    Büyük takıma transfer olunmuo la bıraktım o yüzden arkiyle kapısıoz arada:D


    SiYaH SaÇ aK DeFtErLe GeLdİN aK SaÇ SiYaH DeFteRLe gİDiosun........
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    sahada öküz gibi kosturursan adamı cıkartır tabikide yorma kendini fazla alta bakıp daha yorulmamıs adam deme son ceyreke indiginde cıkma kotasına girersin birde ratingin 7 nin altındaysa hemen cıkarır

    mevkiinden ayrılma saga sola kosma bırak o mevkiide gorev yapan adamlar kossun zorluk ta top player ap yoksa ne sana tılan topalrdan zeck alırsın nede başka birşeyden.

    kaleyi bulmayacak toplarda zorlama kendini mümkün oldugunda kaleyi tutturmaya bak

    ben genellikle çizgiye iniyorum paslasarak ordan orta ypaıyorum  en son sezon 20 gol 14 assist yaptım

    staminam 82 full kondisyon cıktıgım maclarda defansa filan yardıma da gidiyorum fazla pres yapıyorum yinede yorulmuyorum mümkün oldugunca power ve stamina git.

    teknik olarak da kicking ver

    yavas yavas gelişirsin ben 23 yaşında overallım 84  1-2 yıl içinde 90 ları gorurum :D

    oynadıgım takımlar:D

    catania

    parma

    napoli

    napoli

    inter

    inter

    inter

     


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
Toplam Hit: 1986 Toplam Mesaj: 6