folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Peugeot 4002 Manyak Bisey



Peugeot 4002 Manyak Bisey

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    hoja bu zaten bayadır vardı :D ama bu arabayı tr de göreceğimizi sanmıyorum :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    offfff Arabaya Bakk

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek

    Dj_Lethal bunu yazdı:
    -----------------------------
    neden haji
    -----------------------------

     

    concept arabalari genelde ureticiler tarafindan neler yapabileceklerini gostermek icin yapilir. 

    google resimlerde concept car diye aratirsan hangi arabalardan bahsettigimi gorursun. 

    ama bunlarin cogu fizibilite testlerini gecemez. sadece prototip a$amasinda kalir, hatta sadece 3d tasarimda kalanlar bile vardir.

    di$ardan super gorunduklerine bakmayin. icleri genelde bo$tur. mesela bu arabada 206 motoru varsa hic $a$mam.

    zaten hicbir yerde motorunun ozellikleri yazmio :)

    tabi her$eyi tam olanlar da vardir, Ford GT-40 gibi, Cadillac sixteen gibi. ama onlar bile seri uretime gecememi$tir.

    concept arabalari limitleri zorladigi icin her$ey mukemmel olmak zorundadir. 

    Ferrari arabalarinin uretimin her a$amasinda inanilmaz testlerden gecer. Cunku 5 saniyede 100km hiza cikarken hata kaldirmaz.

     

    Kisacasi peugeot bu arabayi uretse istedigini alamaz.

    cunku boyle bi arabanin motoru ve icinin tasarimi icin harcanacak emek ve parayi bir aile arabasina yatirmak daha karlidir onlar icin.

     

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    http://fuerapiche.eresmas.com/fotos3.html

    sevdiğim rus yapımı lada ciplerin yerine geçmez :D

    lüx isterseniz oda var  porshe

    formun aqoydu o yüzden link http://autoimage.autoweb.cz/porsche/Porsche_Cayenne_Turbo_2003_011.jpg 

    lada samara ve vegadan ibaret değil, sadece bize gelmiyor

    miss gibi ladalarda var daha bulursam veririm ayrıca şu manyaq

    manyak ladaya binilir mi diyeceksinzi samara ve niva hastasıyım ayrıca rus hastalığımı hesaplayıp siz karar verin.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    içi boş teneke kutusu okadar (lada deil bu 4002 midir nedir o)

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Afyon
    Afyon's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    benım param olsa suanda BMW M6 alırdım :)) 
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    miRkuT
    miRkuT's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Birde peugeotin tasarım yarışmasında şöyle anyak bişey vardı. Ben kesin kazanır demiştima ma birinci tasarım başkası oldu.. Ki adamlar birinici tasarımı yapıyorlar...

     

      
      

     

     Diğer Tasarımlarda burada...

     


    Bildiği kadarıyla adalet eden, bilmediği kadarıyla zulmeder...!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sun-Tzu
    Sun-Tzu's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2007
    Erkek
    kurbağa'ya benziyor bu araba :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Destroyer
    Destroyer's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2003
    Erkek
    Bu araba peconun 2001'de yaptığı bir tasarım yarışmasında birinci seçilen arabadır. Tasarımcasına bi ton para verilmiştir ve arabanın sadece concept olarak üretileceği söylenmiştir.

    d.d.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hellgetoutmadturk
    hellgetoutmadturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=fbo1iaL0Lco     

    SHELBY GT 500 EN KRAL ARABA BUDUR    GERİSİ FISSS   

    FABRİKA ÇIKIŞI 500 HP  

    2000 HP YE KADAR YÜKSELTEBİLİRSİNİZ  :)


    error 000000001 !!!!! (türkün türkten başka dostu yoktur)
Toplam Hit: 4689 Toplam Mesaj: 22