Philips Müşteri Hizmetleri Destek Vermiyor
-
Merhaba müridler, philips in marathon mdel süpürge aldıydım süpürgenin o boğumlu plastik kısmı ile demir borunun birleşim yerinde kırılma oldu. Bu problemi araştırırken çok kişide aynı sıkıntı olduğunu gördüm belli ki kronik bir sorun. Arayıp söyleyince başlarından atıyor parayla alcan diyorlar. Kronik ama diyorum ona öyle demeyelim de diyorlar :D Sonra ben de yasal haklarımı kullnmadan önce durumu sizle paylaşmak için aradım ettim diiynce ozaman bi servise verin kontrol etsinler de bakalım bişeyler yapılır belki moduna giriyorlar. Ap açık kronik bir vaka ve üstüne yatıyorlar ozaman bana philipsin mail adreslerini verin derdimi onlara anlatayım deyince de öyle bişey yok adres yok bulamıyok bilmem ne diyorar. Napiyim ben şimdi.
-
Servise ver kullanıcı hatası falan derler muhtemelen. Bunu yazılı ve kaşeli olarak istiyorum de. O kağıdı al, faturanın fotokopisini çek doğru tüketici hakem heyetine.
Hiç polemiğe girip sinirleri germenin manası yok.
-
mkyb bunu yazdı
Servise ver kullanıcı hatası falan derler muhtemelen. Bunu yazılı ve kaşeli olarak istiyorum de. O kağıdı al, faturanın fotokopisini çek doğru tüketici hakem heyetine.
Hiç polemiğe girip sinirleri germenin manası yok.
Hocam işten dolayı hiç mi hiç çıkamıyorum dışarılara ama adam gibi halletmiyorlar mecbur izin alabilirsem öyle yapacam. Bir de arabam da yok şuan koca süpürgeyi(çok büyük de değil ama büyük) al eline ta servise götür falan ölüm gibi geliyor şuanda. Ha bi de servis de barzonun teki çıkacak öyle birşey yapmam derse ne yapacam
-
mkyb bunu yazdı
Servise ver kullanıcı hatası falan derler muhtemelen. Bunu yazılı ve kaşeli olarak istiyorum de. O kağıdı al, faturanın fotokopisini çek doğru tüketici hakem heyetine.
Hiç polemiğe girip sinirleri germenin manası yok.
servise gidip 20 gün beklemeye gerek yok direk gitsin bilir kişi makineyi inceleyecektir zaten.
-
yunusdogan bunu yazdımkyb bunu yazdı
Servise ver kullanıcı hatası falan derler muhtemelen. Bunu yazılı ve kaşeli olarak istiyorum de. O kağıdı al, faturanın fotokopisini çek doğru tüketici hakem heyetine.
Hiç polemiğe girip sinirleri germenin manası yok.
servise gidip 20 gün beklemeye gerek yok direk gitsin bilir kişi makineyi inceleyecektir zaten.
bilirkişiyi nerden bulacaz hocam
-
Tüketici hakem heyeti seni telefonla arayıp şu kişiye götür diyor. Bilirkişi genelde söz konusu cihazdan satan esnaf oluyor. Hatta geneli cihazı görmekle uğraşmadan tüketici haklı diye rapor veriyor heyete.
-
mkyb bunu yazdı
Tüketici hakem heyeti seni telefonla arayıp şu kişiye götür diyor. Bilirkişi genelde söz konusu cihazdan satan esnaf oluyor. Hatta geneli cihazı görmekle uğraşmadan tüketici haklı diye rapor veriyor heyete.
O güzelmiş hocam. Ha bir de şunu söyleyeyim ben media markt tan aldım ürünü neyse müşteri temsilcisine dedim ki ben sizin teknik servisi bulamam direk aldığım yer olan media markt a götürecem dedim kız bir panikledi orda yok götürme falan dedi niye öyle dedi acaba.
-
ilteris bunu yazdımkyb bunu yazdı
Tüketici hakem heyeti seni telefonla arayıp şu kişiye götür diyor. Bilirkişi genelde söz konusu cihazdan satan esnaf oluyor. Hatta geneli cihazı görmekle uğraşmadan tüketici haklı diye rapor veriyor heyete.
O güzelmiş hocam. Ha bir de şunu söyleyeyim ben media markt tan aldım ürünü neyse müşteri temsilcisine dedim ki ben sizin teknik servisi bulamam direk aldığım yer olan media markt a götürecem dedim kız bir panikledi orda yok götürme falan dedi niye öyle dedi acaba.
şehirden şehire olay değişiyor. hakem heyetinin iş tutuşuna göre değişir.
-
ilteris bunu yazdımkyb bunu yazdı
Tüketici hakem heyeti seni telefonla arayıp şu kişiye götür diyor. Bilirkişi genelde söz konusu cihazdan satan esnaf oluyor. Hatta geneli cihazı görmekle uğraşmadan tüketici haklı diye rapor veriyor heyete.
O güzelmiş hocam. Ha bir de şunu söyleyeyim ben media markt tan aldım ürünü neyse müşteri temsilcisine dedim ki ben sizin teknik servisi bulamam direk aldığım yer olan media markt a götürecem dedim kız bir panikledi orda yok götürme falan dedi niye öyle dedi acaba.
Media Markt gönderirse müşteri memnuniyeti için baskı yapar. Bunlar parasıyla yapalım modundalar.
-
Yahu hocam böyle teknik aksaklıklarla ilgili olaylarda hep gelir senin ayağına dolanır, bir kurban bişeymi kessen ne etsen..!
-
Aynı şekilde traş makinesinde bende de oldu.. garantiye girmiyor dediler para iadesi için tüketici heyetine şikayet ettim 2 gün önce sonuç geldi para iadesine karar vermişler.. hiç uğraşma direk heyete başvur para iadesi iste