folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Philips Müşteri Hizmetleri Destek Vermiyor



Philips Müşteri Hizmetleri Destek Vermiyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek

    Merhaba müridler, philips in marathon mdel süpürge aldıydım süpürgenin o boğumlu plastik kısmı ile demir borunun birleşim yerinde kırılma oldu. Bu problemi araştırırken çok kişide aynı sıkıntı olduğunu gördüm belli ki kronik bir sorun. Arayıp söyleyince başlarından atıyor parayla alcan diyorlar. Kronik ama diyorum ona öyle demeyelim de diyorlar :D Sonra ben de yasal haklarımı kullnmadan önce durumu sizle paylaşmak için aradım ettim diiynce ozaman bi servise verin kontrol etsinler de bakalım bişeyler yapılır belki moduna giriyorlar. Ap açık kronik bir vaka ve üstüne yatıyorlar ozaman bana philipsin mail adreslerini verin derdimi onlara anlatayım deyince de öyle bişey yok adres yok bulamıyok bilmem ne diyorar. Napiyim ben şimdi. 


    next next next install
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Servise ver kullanıcı hatası falan derler muhtemelen. Bunu yazılı ve kaşeli olarak istiyorum de. O kağıdı al, faturanın fotokopisini çek doğru tüketici hakem heyetine.

    Hiç polemiğe girip sinirleri germenin manası yok.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Servise ver kullanıcı hatası falan derler muhtemelen. Bunu yazılı ve kaşeli olarak istiyorum de. O kağıdı al, faturanın fotokopisini çek doğru tüketici hakem heyetine.

    Hiç polemiğe girip sinirleri germenin manası yok.

    Hocam işten dolayı hiç mi hiç çıkamıyorum dışarılara ama adam gibi halletmiyorlar mecbur izin alabilirsem öyle yapacam. Bir de arabam da yok şuan koca süpürgeyi(çok büyük de değil ama büyük) al eline ta servise götür falan ölüm gibi geliyor şuanda. Ha bi de servis de barzonun teki çıkacak öyle birşey yapmam derse ne yapacam


    next next next install
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Servise ver kullanıcı hatası falan derler muhtemelen. Bunu yazılı ve kaşeli olarak istiyorum de. O kağıdı al, faturanın fotokopisini çek doğru tüketici hakem heyetine.

    Hiç polemiğe girip sinirleri germenin manası yok.

    servise gidip 20 gün beklemeye gerek yok direk gitsin bilir kişi makineyi inceleyecektir zaten.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Servise ver kullanıcı hatası falan derler muhtemelen. Bunu yazılı ve kaşeli olarak istiyorum de. O kağıdı al, faturanın fotokopisini çek doğru tüketici hakem heyetine.

    Hiç polemiğe girip sinirleri germenin manası yok.

    servise gidip 20 gün beklemeye gerek yok direk gitsin bilir kişi makineyi inceleyecektir zaten.

    bilirkişiyi nerden bulacaz hocam


    next next next install
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Tüketici hakem heyeti seni telefonla arayıp şu kişiye götür diyor. Bilirkişi genelde söz konusu cihazdan satan esnaf oluyor. Hatta geneli cihazı görmekle uğraşmadan tüketici haklı diye rapor veriyor heyete.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Tüketici hakem heyeti seni telefonla arayıp şu kişiye götür diyor. Bilirkişi genelde söz konusu cihazdan satan esnaf oluyor. Hatta geneli cihazı görmekle uğraşmadan tüketici haklı diye rapor veriyor heyete.

    O güzelmiş hocam. Ha bir de şunu söyleyeyim ben media markt tan aldım ürünü neyse müşteri temsilcisine dedim ki ben sizin teknik servisi bulamam direk aldığım yer olan media markt a götürecem dedim kız bir panikledi orda yok götürme falan dedi niye öyle dedi acaba. 


    next next next install
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    ilteris bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Tüketici hakem heyeti seni telefonla arayıp şu kişiye götür diyor. Bilirkişi genelde söz konusu cihazdan satan esnaf oluyor. Hatta geneli cihazı görmekle uğraşmadan tüketici haklı diye rapor veriyor heyete.

    O güzelmiş hocam. Ha bir de şunu söyleyeyim ben media markt tan aldım ürünü neyse müşteri temsilcisine dedim ki ben sizin teknik servisi bulamam direk aldığım yer olan media markt a götürecem dedim kız bir panikledi orda yok götürme falan dedi niye öyle dedi acaba. 

    şehirden şehire olay değişiyor. hakem heyetinin iş tutuşuna göre değişir. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    ilteris bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Tüketici hakem heyeti seni telefonla arayıp şu kişiye götür diyor. Bilirkişi genelde söz konusu cihazdan satan esnaf oluyor. Hatta geneli cihazı görmekle uğraşmadan tüketici haklı diye rapor veriyor heyete.

    O güzelmiş hocam. Ha bir de şunu söyleyeyim ben media markt tan aldım ürünü neyse müşteri temsilcisine dedim ki ben sizin teknik servisi bulamam direk aldığım yer olan media markt a götürecem dedim kız bir panikledi orda yok götürme falan dedi niye öyle dedi acaba. 

    Media Markt gönderirse müşteri memnuniyeti için baskı yapar. Bunlar parasıyla yapalım modundalar.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Yahu hocam böyle teknik aksaklıklarla ilgili olaylarda hep gelir senin ayağına dolanır, bir kurban bişeymi kessen ne etsen..!


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavii
    mavii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Aynı şekilde traş makinesinde bende de oldu.. garantiye girmiyor dediler para iadesi için tüketici heyetine şikayet ettim 2 gün önce sonuç geldi para iadesine karar vermişler.. hiç uğraşma direk heyete başvur para iadesi iste 

Toplam Hit: 1558 Toplam Mesaj: 12
destek yok philips süpürge