Photoshop CS 4 Serial Lazım
-
ILKER06 bunu yazdı:
-----------------------------
muhahah du du hıc bakmadıydım arsıvde crackı varmıs beklede upload edeyım sana
-----------------------------
bekliyorum hocam -
http://rapidshare.com/files/374703671/amtlib.dll.html
bak gene bozulursa kızma he benım pc dekş crack bu :D
edit: haber ver olup olmadıgını olmassa gene bakem
-
ILKER06 bunu yazdı:
-----------------------------
http://rapidshare.com/files/374703671/amtlib.dll.html
bak gene bozulursa kızma he benım pc dekş crack bu :D
edit: haber ver olup olmadıgını olmassa gene bakem
-----------------------------
düzeldi :D sağol hocm -
calısıyosa tmmdır kardesım eyw kolay gelsin daha erken ekleyım dıyecektım kıbırsta bu aralar net berbat :S:S
-
cordelian bunu yazdı:
-----------------------------4eye bunu yazdı:
-----------------------------
Bişi sorcam :D portable olunca ne değişiyor acaba ?
-----------------------------kurulumsuz hocam.Tıklıyosun acılıo fotosop.
-----------------------------okadarını biliyorumda başka fark yokmu aralarında ?
-
benim bi sorum daha olucak.
3d panelide hiç bişey aktif değil onu nasıl aktif edicez -
4eye bunu yazdı:
-----------------------------
cordelian bunu yazdı:
-----------------------------4eye bunu yazdı:
-----------------------------
Bişi sorcam :D portable olunca ne değişiyor acaba ?
-----------------------------kurulumsuz hocam.Tıklıyosun acılıo fotosop.
-----------------------------okadarını biliyorumda başka fark yokmu aralarında ?
-----------------------------bazıları bikaç özelliği engelleniyor portable olunca demişti ama ben göremedim bi eksiklik.Yada cok prof.degilim diye herşeyi bilmiyorum.
