Photoshop Geometri Fırçaları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    yav arkadaşım bende postunu okumadan direk paylaşım yapmısım banner filan yapacan sandım :) bak sana önerim ekolhocanın kullandıgı snagit diye bir yazılım var onu öneririrm.

    Sanırım programı bunlardan indirebilirsin.

    http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=SnagIt+7+full+indir&aq=f&aqi=g7&aql=&oq=&gs_rfai=

    Hadi sana bir kıyak daha snagit kullanımını da yüklüyorum.

    http://nasilyapilir0.blogspot.com/2010/11/snagit-7-nasil-kullanilir.html

    ayrıca matematik için limit integral gibi soruları yazman içinde math type diye bir program var bunları sana önerebilirim.eğer soruları 3d filan çizmiceksen işini görür diye düşünüyorum.Şimdiden kolay gelsin.

     


    arbeit macht frei
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    buraqgo bunu yazdı:
    -----------------------------

    yav arkadaşım bende postunu okumadan direk paylaşım yapmısım banner filan yapacan sandım :) bak sana önerim ekolhocanın kullandıgı snagit diye bir yazılım var onu öneririrm.

    Sanırım programı bunlardan indirebilirsin.

    http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=SnagIt+7+full+indir&aq=f&aqi=g7&aql=&oq=&gs_rfai=

    Hadi sana bir kıyak daha snagit kullanımını da yüklüyorum.

    http://nasilyapilir0.blogspot.com/2010/11/snagit-7-nasil-kullanilir.html

    ayrıca matematik için limit integral gibi soruları yazman içinde math type diye bir program var bunları sana önerebilirim.eğer soruları 3d filan çizmiceksen işini görür diye düşünüyorum.Şimdiden kolay gelsin.

     


    -----------------------------

    sağolasın hocam. snagit i biliyoruz :D

    math type e bakayım  bir


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
Toplam Hit: 2840 Toplam Mesaj: 13