folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Php - Sayfa Üzerinde Meydana Gelecek Değişikliği Mail Yollama



Php - Sayfa Üzerinde Meydana Gelecek Değişikliği Mail Yollama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    Bir internet sitesinin anasayfasını 10 dakikada bir tarayıp eğer bir değişiklik olmuşsa mail atacak php fonksiyonu araştırıyorum. Yardımcı olursanız sevinirm.


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    <?

    session_start();  

    while(1==1){

    $site=file_get_contents("http://www.site.com");

    $md5=md5($site);

    if(empty($_SESSION["md5"])){

         $_SESSION["md5"]=$md5;

    }

    if($md5!=$_SESSION["md5"]){

      #MAIL KODUN

    $_SESSION["md5"]=$md5;

    }

    sleep(600);

    }

     

     

    ?>


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    session_start();  

    while(1==1){

    $site=file_get_contents("http://www.site.com");

    $md5=md5($site);

    if(empty($_SESSION["md5"])){

         $_SESSION["md5"]=$md5;

    }

    if($md5!=$_SESSION["md5"]){

      #MAIL KODUN

    $_SESSION["md5"]=$md5;

    }

    sleep(600);

    }

     

     

    ?>


    -----------------------------

     

    en kısa ve işe yarar yöntem bu ama eğer sunucun izin veriyorsa başında set_time_limit(0) koyman lazım yoksa bir php scriptinin devamlı çalışmasına genelde izin verilmez. cron ile de yapabilirsin.


    . . .. . ... .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Buremba bunu yazdı:
    -----------------------------

    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    session_start();  

    while(1==1){

    $site=file_get_contents("http://www.site.com");

    $md5=md5($site);

    if(empty($_SESSION["md5"])){

         $_SESSION["md5"]=$md5;

    }

    if($md5!=$_SESSION["md5"]){

      #MAIL KODUN

    $_SESSION["md5"]=$md5;

    }

    sleep(600);

    }

     

     

    ?>


    -----------------------------

     

     

    en kısa ve işe yarar yöntem bu ama eğer sunucun izin veriyorsa başında set_time_limit(0) koyman lazım yoksa bir php scriptinin devamlı çalışmasına genelde izin verilmez. cron ile de yapabilirsin.


    -----------------------------

    Doğru diyorsun hacı cron ile daha süper olur ama session'ı görür mü bilmem gerçi görmessede mysql'e yazıp ordan teyit edebilir.


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    if($md5!=$_SESSION["md5"]){ kodundan sonra mail('mailadresim@hotmail.com', 'Degisti', 'sayfa degisti kosssss'); kodunu ekledim. Siteme attım şimdilik çalışmadı. yapılan değişiklik gelmedi...


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    kalemlik bunu yazdı:
    -----------------------------

    if($md5!=$_SESSION["md5"]){ kodundan sonra mail('mailadresim@hotmail.com', 'Degisti', 'sayfa degisti kosssss'); kodunu ekledim. Siteme attım şimdilik çalışmadı. yapılan değişiklik gelmedi...


    -----------------------------

    junk'a düşmüş olabilir yada sayfayı sorgulaması uzamış olabilir.15 dakka falan bekle garanti belli olur hocam.Olmaması için bi sebep yok ama bakarız gene.


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    kanımca daima bi script'in çalışması siteni yorucaktır. onun yerine her 10 dk da bir yada sitenin hitene göre her 50 kişiden sonra sayfayı kontrol ettiren bişey yazabilirsin.

    edit: rss e bakıyorsun sanırım. bırak her 10 dk da bir yapılan değişikliği veritabanına kaydetsin. uraşmanada gerek kalmaz.

    edit2: bildiğim kadarıyla mail() fonksiyonu artık işe yaramıyor.


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    Yok rssyi değilde sadece anasayfayı merak ediyorum anasayfada değişiklik olunca mail atsın gelen mailler telefonuma geliyo o yüzden değişiklikten hemen haberim olacak.

    edit: mail fonksiyonu sunucuda çalışıyo kontrol ettim.


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Hacklenme ihtimalini düşündüğünden mi yapıyorsun hocam merak ettim :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    hayır işe alım sonuçları açıklanacak bu hafta kabul edildim mi onu merak ediyorum :)


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    Olmuyor her 10 dakikada 2 tane mail atıyor site değişmemesine rağmen mail geliyor *-*


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
Toplam Hit: 2326 Toplam Mesaj: 20