[PHP] Bunu Yapabilecek Biri Var Mı?
-
Merhaba müritcanlar
Yine bir müridimiz olan snnyk müridin sitesi var http://snnyk.com/ buna benzer bir site düşünüyorum.
Kullanım amacım farklı olduğu için görünümü de farklı olmalı.
Hayal etmeye çalışıyorum;
Site açıldığında matrix filminde olduğu gibi belli belirsiz karakterler aşağıdan yukarı doğru akıyor olacak, ki bu sitenin backroundu. Bu backroundun önünde Cpanel'de olduğu gibi kullanıcı adı ve şifresini soran ve sayfanın ortasına nazikçe bırakılmış bölüm olacak
Bu arada kullanılması gereken kullanıcı adı ve şifresi butonun üstünde tersten yazıyor olacak. Mesela Kullanıcı adı: Admin Parola:vanmünüt diyelim Bunu tünümnav :aloraP nimdA :ıda ıcınalluK şeklinde yazılmasını istiyorum.
Neyse vatandaş bu şifreyi ve kullanıcı adını girdiğinde ingilizce bir mesaj (kaldı ki site de ingilizce olursa güzel olur) alacak. Görünümü Ms-Dos kipinde komut giriyormuş gibi olmalı
Neyse
Daha sonra 3 komutluk komut listesi çıkacak;
ilk komut (İngilizce tabi) Kendini kurtar
Bu komutu yazıp enter tuşuna bastığında geçerli sekmenin kapanmasını istiyorum
İkinci komut Neden
Bu komutu yazdığında ekranında belli belirsiz zilyon tane karakter çıkmalı daha doğrusu karakterler sitenin görüntüsünden akmalı
Üçüncü ve son komut: dünyayı yönet
Asıl mesele burda kopuyor. Bu komut girildiğinde tablo çıkmalı tabloda Savaş çıkar, Enflasyon, Salgın, Köleler, Barış sağla, Silah sat, Para yatır, Para çek, Son plan şeklinde kutucuklar olacak. Kutucuklardan hangisini seçerse seçsin ''Yetkiniz yok. Lütfen .... ile irtibat kurun'' uyarısı çıkacak.
Evet yapabilecekler?
Saygılar
-
php kısmı kolayda tasarımdan bir zik anlamıyorum
-
jquery ve php ile çok rahat yapılır dediklerin ama o dünyayı yönet şeyleri ne işe yarıcak anlamadım :D
-
ben yapabilirim uygun şartlar sağlanırsa
-
2-3 hafta içerisinde aktif hale getirilecek olan bir reklam organizasyon işi var. Nakit ödemenin bana dönüşü bir ayı bulabilir ama çok sağlam getirisi olacak. Bu site tasarım ve kodlaması ise bu reklam işi ile doğrudan bağlantılıdır. Tasarım ve kodlama işini yapan arkadaşı bu organizasyonun kâr ortağı yapıcam. Ve şunu da ekliyorum siteyi yapacak arkadaşa; Seni 2 ay sonra tüm ülke konuşacak...
Saygılar
-
isteklerini anladım ama tam olarak nasıl bir tasarım istiyorsun bu siteden farklı olarak biraz açarsan yapabilirim
-
ucenmi bunu yazdı:
-----------------------------isteklerini anladım ama tam olarak nasıl bir tasarım istiyorsun bu siteden farklı olarak biraz açarsan yapabilirim
-----------------------------En sonunda operanın ...
Ms-Dos kipinde ki gibi bir görünüm istiyorum başkan. Siyah arka yüzey, yeşil yazılar ve çizgilier. Netterm muhasebe programı var onun ara yüzü gibi bir görüntü lazım. Bknz: http://www.64bitprogramlar.com/tags/ev-sahibi
-
HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------ucenmi bunu yazdı:
-----------------------------isteklerini anladım ama tam olarak nasıl bir tasarım istiyorsun bu siteden farklı olarak biraz açarsan yapabilirim
-----------------------------En sonunda operanın ...
Ms-Dos kipinde ki gibi bir görünüm istiyorum başkan. Siyah arka yüzey, yeşil yazılar ve çizgilier. Netterm muhasebe programı var onun ara yüzü gibi bir görüntü lazım. Bknz: http://www.64bitprogramlar.com/tags/ev-sahibi
-----------------------------böyle bir tasarım iymidir

-
HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------2-3 hafta içerisinde aktif hale getirilecek olan bir reklam organizasyon işi var. Nakit ödemenin bana dönüşü bir ayı bulabilir ama çok sağlam getirisi olacak. Bu site tasarım ve kodlaması ise bu reklam işi ile doğrudan bağlantılıdır. Tasarım ve kodlama işini yapan arkadaşı bu organizasyonun kâr ortağı yapıcam. Ve şunu da ekliyorum siteyi yapacak arkadaşa; Seni 2 ay sonra tüm ülke konuşacak...
Saygılar
-----------------------------garantisini verebilecekmisin? bu lafları şimdiye kadar çok duydumda
-
ucenmi bunu yazdı:
-----------------------------HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------ucenmi bunu yazdı:
-----------------------------isteklerini anladım ama tam olarak nasıl bir tasarım istiyorsun bu siteden farklı olarak biraz açarsan yapabilirim
-----------------------------En sonunda operanın ...
Ms-Dos kipinde ki gibi bir görünüm istiyorum başkan. Siyah arka yüzey, yeşil yazılar ve çizgilier. Netterm muhasebe programı var onun ara yüzü gibi bir görüntü lazım. Bknz: http://www.64bitprogramlar.com/tags/ev-sahibi
-----------------------------böyle bir tasarım iymidir

-----------------------------Bombadır heran patlayabilir :) Evet görsel olarak bu. Renk olarak arka plan siyah ve yazı rengi beyazda olabilir Ms-Dos hesabı ;)
-
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------2-3 hafta içerisinde aktif hale getirilecek olan bir reklam organizasyon işi var. Nakit ödemenin bana dönüşü bir ayı bulabilir ama çok sağlam getirisi olacak. Bu site tasarım ve kodlaması ise bu reklam işi ile doğrudan bağlantılıdır. Tasarım ve kodlama işini yapan arkadaşı bu organizasyonun kâr ortağı yapıcam. Ve şunu da ekliyorum siteyi yapacak arkadaşa; Seni 2 ay sonra tüm ülke konuşacak...
Saygılar
-----------------------------garantisini verebilecekmisin? bu lafları şimdiye kadar çok duydumda
-----------------------------Müdür sana şunu söyliyeyim, düşün taşın ona göre karar ver.
Yapacağın siteyi haber ajansları televizyon kanallarına servis edicek. Hakkında şehir efsaneleri dolaşmaya başlayacak. Kaldı ki firmanın yapmak istediği tamda bu. O yüzden herhangi bir sikinti olmaz. Para olayını diyeceksen. Ben bu işin alacağım paraya, (sitenin kullanılacağı domaini kendi adıma alıyorum imtiyaz sahibi olmak için ve güzel bir teklif gelirse direkt çıkartıcam zaten elimden ;) ) siteye gelecek olan reklam tekliflerine, bu projeden sonra illa gelecek olan reklam işlerinin tasarım işlerine ORTAK edicem.
Satış Ortaklığı tarzında sözleşme de yaparız sorun yok. Düşün kararını ver ona göre sonra yav ben görmedim vayy ben duymadım :)
