

PHP Ile Hazırladığım Script Veya Temayı Nasıl Şifrelerim?
-
arkadaşlar, mobilden yazıyorum. PHP tabanlı bit tema ve script hazırladım. demoları yükleyip yayinlamadan kodları gizlemek istiyorum. eş kaza ftpye biri girse bile birşey görmemeli. bunu nasıl yapabilirim? veya mümkün müdür? saygılar efenim...
-
zend veya ioncube ile kodları şifreleyebilirsin ancak hepsi çatır çutur kırıyorlar (diye duydum)
-
genki haklı bu arada kendi şifrelemenide yapabilirsin sonrada bu programlarla şifrelersen baya bi zorlarsın alanı.
Bunun daha ötesi varmı zannetmiyorum
-
ioncube catur cutur gıdıyor tonla decoder var
-
ioncube ile görüştüm, bi ilgiler bi alakalılar. Sistem şöyle bir deneyin acayip memnun kalacaksınız süper hiper bla bla bla sanırım firmanın boş bir anına denk geldim canı sıkılıyordu :)
En düzgünü ioncube evet ama genki haklı pata küte kırılıyor ioncube ta.. Fakat şuanki güncel sürümü kırılıyor mu onun hakkında bir bilgim yok. -
bi yolu olmalı, kaynağını ve kodlarını gizlemeliyim.
-
şifreleme ile o işin önüne geçilemez. kendi sunucunda tutup senelik lisans satman daha mantıklı olur.
yok illa vericem diyosan kendi apini oluşturup sitenin işleyişinde gerekli bazı fonksiyonları kendi sunucunda çalıştırıp veriyi oradan servis edebilirsin.
senelik lisans ücretini ödemezse sorgu boş döner scriptin bazı özellikleri çalışmaz. trial mantığı.
-
HannibALgan bunu yazdıbi yolu olmalı, kaynağını ve kodlarını gizlemeliyim.
dünyanın sırrını mı cozdun be abı sankı bosver en fazla espower olursun :D
-
şimdi olay şöyle;
ben x sistemini kopyaladım. alladım pulladım ve bende ki sistemin x ile alakası kalmadı.
x sisteminin yapmaya erindiği farklı bir kaç ekstra uygulama da gömdüm.
seçenekler filan çok bi afilli oldu.
belli bir zaman sonra sistemi paylaşacam ama daha iyisini yaptıktan sonra.
arkadaş söylemiş merak ettim, kendi şifreleme sistemimi nasıl oluştururum ki -
demo lınkı at bakalım bı hocam olay ne onu anlamadım :D e ticaret mı kurumsal mı blog mu forum mu
-
Eveeeeeet var mı arttıran?