PIC Hakkında...
-
Beyler dün bir konu açmıştm görenler hatırlar yazın ne yapcam diye
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=40277 burda... neyse sadede geleyim
Düşündüm taşındım birazda Gaza geldim.. PIC öğrenmek istiyorum.. anlayan ve bilen kişilere nerden başlayayım tavsiye edeceğiniz Türkçe bir kitap? Pic öğrenirken elimde ne olması lazım? bunları bilen bir kişi varsa yardımcı olursa sevinirim.. forumu karıştırdım toplam 3 konu var.. Gerekli bir arkadaş vardı onuda ekledim...
Yardm eden olursa sevinirim
MSN = nonviolen@msn.com
-
en iyi kitap google dır! aramayı bilene
-
Mesut kardeş imalı imalı konuşmana gerek yok burda... Teşekkür verdiğin bilgi hakkında ama sanki ben bilmiyorum Google.com u. ben fark ettiysen bilenler ve bilgisi olanlar hakkında dedim tavsiye edeceği bir kitap istedimmmm tamam anladın mı anlatabildim mi ? burda Polemik yapmakta istemiyorum tamam belirli siteler var baştan başlayacağm için sağlam bir kaynak arıyorumm tmm
-
kardes bence pic assembly ye bakma
pic basic ogren. proton+ da guzel...
-
hoca ben sana kitap neyin yolllarım. bilgide veririm elektronik konusunda. ama şuan evde degilim. eve gidiiim aksam konusuruz. msnn ini eklerim...
-
ne amaçla kullancan? pic ve plc yi.Ne olduğunu gerçekten biliyorsun dimi bunların?.
ilerde ben bu işlerden ekmek yerim diyorsan şimdi den PLC ve pic kas.ama hevesse gereksizdir.
pic içinde PIC Basic dilini öğren
ASM ile uğraşma.
pic öğrenmeye başlamak için elektronik bilgin olması gerekli
herşeyin başı bu.
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------ne amaçla kullancan? pic ve plc yi.Ne olduğunu gerçekten biliyorsun dimi bunların?.
ilerde ben bu işlerden ekmek yerim diyorsan şimdi den PLC ve pic kas.ama hevesse gereksizdir.
pic içinde PIC Basic dilini öğren
ASM ile uğraşma.
pic öğrenmeye başlamak için elektronik bilgin olması gerekli
herşeyin başı bu.
-----------------------------
abi elektronik bildim var heves değil zati PLC projemiz vardı onu yaptık eğitim seti olarak yalnız fazla bişi anlamadım fazla kasmadığım için genel kültür olarak var gibi yani yalnız cidden bu işten para kazanmak istiyorum abi.. beyler eğer yardımcı olan var msn mi eklerse çok teşekkür ederimm -
nonviolen bunu yazdı:
-----------------------------
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------ne amaçla kullancan? pic ve plc yi.Ne olduğunu gerçekten biliyorsun dimi bunların?.
ilerde ben bu işlerden ekmek yerim diyorsan şimdi den PLC ve pic kas.ama hevesse gereksizdir.
pic içinde PIC Basic dilini öğren
ASM ile uğraşma.
pic öğrenmeye başlamak için elektronik bilgin olması gerekli
herşeyin başı bu.
-----------------------------
abi elektronik bildim var heves değil zati PLC projemiz vardı onu yaptık eğitim seti olarak yalnız fazla bişi anlamadım fazla kasmadığım için genel kültür olarak var gibi yani yalnız cidden bu işten para kazanmak istiyorum abi.. beyler eğer yardımcı olan var msn mi eklerse çok teşekkür ederimm
-----------------------------hacım bu iş (biliyorsundur)
ööle msn başında birbirine anlatarak olmaz.
alcan adam gibi kitaplar onlardan çalışcan.
plc zor değildir.
bildiğin elekrik panosu hesabı ladder diyagramlarını biliyorsan bunu da hayli hayli yaparsın.
pic işi de o kadar zor değil elektroink bilgisi olan adam için
-
Amele abi tavsiye edeceğin bi kitap her hangi bişi varmı valla yardım edersen sen zaten Amelesin :D bende senin amelen olurum nerde görüşmüş böyle birşey amelenin amelesi karizmaya bak be :D
-
abi git bak pusula yayıncılık sistem yayıncılık bilmemne yayıncılık fln onlarda var. daha ileri seviye istiyosan kadıkoy kitap dolu zaten. eger ist daysan mutlaka git kadıkoye ne istersen var kitap olarak. eger ingilizcen varsa google danda bi sürü güzel dokuman bulursun...
-
başka tavsiyesi olan varmı ?
