Pikachu"Yu Seslendiren Şirin Bayan :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    Arkadaşlar youtube'da rastladım bu bayana ses aynı ses kendiside hoş tatlı bi arkadaşımız^^

     

    http://www.youtube.com/watch?v=mE4VynJuiyk 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek

    bende dün izlemiştim harbi çok tatlı bi ses ya

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    yutup ikidefa kapanmış hocalar, nasıl izlionuz ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------
    yutup ikidefa kapanmış hocalar, nasıl izlionuz ?
    -----------------------------

     Hoca dns ayarlarının ilkini 4.2.2.1 ikincisinide 4.2.2.2 olarak ayarla modeme res at ve gir youtube'a bukadar..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek

    pokemon un şöle güsl bi oyunu yokmu ya oynasak

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek
    RevengeX bunu yazdı:
    -----------------------------

    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------
    yutup ikidefa kapanmış hocalar, nasıl izlionuz ?
    -----------------------------

     Hoca dns ayarlarının ilkini 4.2.2.1 ikincisinide 4.2.2.2 olarak ayarla modeme res at ve gir youtube'a bukadar..


    -----------------------------
    acaip yawaşlıyo böle yapınca sölim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Gizemli
    By_Gizemli's avatar
    Banlanmış Üye
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    www.ztunnel.com a rahatlıkla girebiliyorr , dns ayarLarı interneti baya agırlastırıyorr :))
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    :| aşık oldum :|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek
    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------
    RevengeX bunu yazdı:
    -----------------------------

    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------
    yutup ikidefa kapanmış hocalar, nasıl izlionuz ?
    -----------------------------

    Hoca dns ayarlarının ilkini 4.2.2.1 ikincisinide 4.2.2.2 olarak ayarla modeme res at ve gir youtube'a bukadar..


    -----------------------------
    acaip yawaşlıyo böle yapınca sölim
    -----------------------------

     

    1024 sınırsız var dns ayarlarımda aynen böyle ve 106-109kb/sec download yapabiliyorum :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NonStop
    NonStop's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    eray bunu yazdı:
    -----------------------------

    pokemon un şöle güsl bi oyunu yokmu ya oynasak


    -----------------------------

     

    bizimyegen oynarken görmüstüm :D

     

    www.pokemonindigo.com  :P 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seker
    seker's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Dişi
    süper bi ses yaaa :)
Toplam Hit: 4110 Toplam Mesaj: 31