Pikatel Aırmax-101 Sorunu [ Wireless]
-
arkadaşlar Pikatel AırMax-101 aldım fakat kurlumu birtürlü beceremmiyorm dsl ışı yanıyor ama internet yazan ışk yanmmır ilk başta yannıyordu ilk taktığımda sonra kardeşim mmodemle aynamş bağlantımı ne kapmış modemin reset düğmesine basmış herşey sıfırlanmış şuan eski modemi taktım öle girdim çözüm bulayım dedim o modem resetlenince bütün ayarlar gitmiş kurulm cd si yeniden krudum yaptım fln herşeyi ama tık yok dsl yanıyo internet yanmıyor hiçbir web sayfası açılmıor yani hiçbi şekilde internet yok 198.168.1.1 bu modemin ip si olması lazım kullanım kitapçığından şifresiyle kullanıcı adını giriyom burdan ayarları yapayım diye gene omluyo şifreyi kabul etmiyo çıldırmak üzzereyim ne yapmaam gerek ??
-
444 0 375 i ara, 5 i tuşla modemi birlikte kurabilir miyiz diye rica et, kurulumuna birlikte yardımcı olurlar, sorunun çözülür...
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
444 0 375 i ara, 5 i tuşla modemi birlikte kurabilir miyiz diye rica et, kurulumuna birlikte yardımcı olurlar, sorunun çözülür...
-----------------------------
Bn modemi kurdum daha önceden resetlenince öle oldu modem ip sinden o panele menüye girmak sitiyom ama şifreyi kabul etmediği için giremiyorm :( -
lütfen biri yardım etsin çıldırmak üzereyim çok cnm skkkın sebgilimden de ayrıldım zaten çok kötüyümm bide bu geldi üstüneee çok kötüyümmm atçam kendimi camdan aşşaa yhaa lütfne biri yardım etsiinn ühüü hüühüü :'(
-
modemin arkasındaki kücük delige bişeyler sok. reset at.tekrardan kur.
-
Delegado_Zero bunu yazdı:
-----------------------------
modemin arkasındaki kücük delige bişeyler sok. reset at.tekrardan kur.
-----------------------------
Onuda denedim malesef olmuyorr ... offf off .... :'( -
yoyo bunu yazdı:
-----------------------------
lütfen biri yardım etsin çıldırmak üzereyim çok cnm skkkın sebgilimden de ayrıldım zaten çok kötüyümm bide bu geldi üstüneee çok kötüyümmm atçam kendimi camdan aşşaa yhaa lütfne biri yardım etsiinn ühüü hüühüü :'(
-----------------------------koskoca delikanlı adamsın hocam böyle mesaj yazmak sana yakışıyor mu.. biraz araştırmacı ol mantıklı düşün inatçı ol biraz kurcala.. her farklı modemin farklı sistem şifresi vardır. sen modemi ışıklar yanık iken tekrar resetle sistem şifresi sıfırlanır bu şekilde girmesi gerekir. buda olmazsa xp tcp ip repair programını indir bununla dene bakalım.. buda olmazsa sistem geri yükleme yap öncelikle masaüstünde önemli dosyalarını diğer sanal sürücüye alda öyle yap hocam..
-
essan bunu yazdı:
-----------------------------yoyo bunu yazdı:
-----------------------------
lütfen biri yardım etsin çıldırmak üzereyim çok cnm skkkın sebgilimden de ayrıldım zaten çok kötüyümm bide bu geldi üstüneee çok kötüyümmm atçam kendimi camdan aşşaa yhaa lütfne biri yardım etsiinn ühüü hüühüü :'(
-----------------------------koskoca delikanlı adamsın hocam böyle mesaj yazmak sana yakışıyor mu.. biraz araştırmacı ol mantıklı düşün inatçı ol biraz kurcala.. her farklı modemin farklı sistem şifresi vardır. sen modemi ışıklar yanık iken tekrar resetle sistem şifresi sıfırlanır bu şekilde girmesi gerekir. buda olmazsa xp tcp ip repair programını indir bununla dene bakalım.. buda olmazsa sistem geri yükleme yap öncelikle masaüstünde önemli dosyalarını diğer sanal sürücüye alda öyle yap hocam..
-----------------------------
Herşeyi denedim bu seferde Dsl ışığıda yanmıyor 192.168.1.1 e girdimğimdede update software flmn diye aşşada bisürü şey saçmalıo sonra software file name diyo ordan seççekmişin sonra update software butanonua fln diyo ondan sonra ki deneyişimde işte geen paralo sordu yazdım gene kabul etmiyo kullanma kulavuzunda kullanıcı adı admin şifre password diyo yazıyorm kabul etmiyoo :'( -
yoyo bunu yazdı:
-----------------------------
essan bunu yazdı:
-----------------------------yoyo bunu yazdı:
-----------------------------
lütfen biri yardım etsin çıldırmak üzereyim çok cnm skkkın sebgilimden de ayrıldım zaten çok kötüyümm bide bu geldi üstüneee çok kötüyümmm atçam kendimi camdan aşşaa yhaa lütfne biri yardım etsiinn ühüü hüühüü :'(
-----------------------------koskoca delikanlı adamsın hocam böyle mesaj yazmak sana yakışıyor mu.. biraz araştırmacı ol mantıklı düşün inatçı ol biraz kurcala.. her farklı modemin farklı sistem şifresi vardır. sen modemi ışıklar yanık iken tekrar resetle sistem şifresi sıfırlanır bu şekilde girmesi gerekir. buda olmazsa xp tcp ip repair programını indir bununla dene bakalım.. buda olmazsa sistem geri yükleme yap öncelikle masaüstünde önemli dosyalarını diğer sanal sürücüye alda öyle yap hocam..
-----------------------------
Herşeyi denedim bu seferde Dsl ışığıda yanmıyor 192.168.1.1 e girdimğimdede update software flmn diye aşşada bisürü şey saçmalıo sonra software file name diyo ordan seççekmişin sonra update software butanonua fln bas diyo da nası uplıyaım yani ne yapaamalıyım :(
-----------------------------hocam modemin ara yüzü özelliklerine girdiğinde elle girilmesi gereken yerler vardır oraları tekrar girip kaydetmen gerekli. daha önce bir arkadaşım için yapmıştım ordan. sen en iyisi EmirReis hocanın dediği gibi müşteri hizmetlerini ara nereye ne yazacağını onlar söyleyip ona göre seni yönlendirirler.. herşeye sinirlenme biraz sakin ol..
-
essan bunu yazdı:
-----------------------------
yoyo bunu yazdı:
-----------------------------
essan bunu yazdı:
-----------------------------yoyo bunu yazdı:
-----------------------------
lütfen biri yardım etsin çıldırmak üzereyim çok cnm skkkın sebgilimden de ayrıldım zaten çok kötüyümm bide bu geldi üstüneee çok kötüyümmm atçam kendimi camdan aşşaa yhaa lütfne biri yardım etsiinn ühüü hüühüü :'(
-----------------------------koskoca delikanlı adamsın hocam böyle mesaj yazmak sana yakışıyor mu.. biraz araştırmacı ol mantıklı düşün inatçı ol biraz kurcala.. her farklı modemin farklı sistem şifresi vardır. sen modemi ışıklar yanık iken tekrar resetle sistem şifresi sıfırlanır bu şekilde girmesi gerekir. buda olmazsa xp tcp ip repair programını indir bununla dene bakalım.. buda olmazsa sistem geri yükleme yap öncelikle masaüstünde önemli dosyalarını diğer sanal sürücüye alda öyle yap hocam..
-----------------------------
Herşeyi denedim bu seferde Dsl ışığıda yanmıyor 192.168.1.1 e girdimğimdede update software flmn diye aşşada bisürü şey saçmalıo sonra software file name diyo ordan seççekmişin sonra update software butanonua fln bas diyo da nası uplıyaım yani ne yapaamalıyım :(
-----------------------------hocam modemin ara yüzü özelliklerine girdiğinde elle girilmesi gereken yerler vardır oraları tekrar girip kaydetmen gerekli. daha önce bir arkadaşım için yapmıştım ordan. sen en iyisi EmirReis hocanın dediği gibi müşteri hizmetlerini ara nereye ne yazacağını onlar söyleyip ona göre seni yönlendirirler.. herşeye sinirlenme biraz sakin ol..
-----------------------------
Tamam bak onu biliyorm Bende onu apmaya çalışıyorm ama Şifreyi kabul etmiyoo Şifreyiiii AAAahHHAHHaAaAAaaaaA Çıldırcammmm yhaaa ttaa ben böle işinn böle ads in böle pc nini böle modeminn off offff ... :'( :@ -
http://www.ttnetbasvuru.com/modem/Pikatel%20Airmax101%20Kullanim%20Kilavuzu.pdf
birde burdaki bilgileri incele bakalım..
