Pilotluk Açığı Var Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    Ccaglayan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    göz 0 olacak diye biliyorum.


    -----------------------------
    Yok hocam savaş pilotu olmicak adam kör olmasın yeter :D

    -----------------------------

    oha. savaş uçağından daha mühim yolcu uçağı.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ccaglayan
    Ccaglayan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ccaglayan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    göz 0 olacak diye biliyorum.


    -----------------------------
    Yok hocam savaş pilotu olmicak adam kör olmasın yeter :D

    -----------------------------

    oha. savaş uçağından daha mühim yolcu uçağı.


    -----------------------------
    Ama savaş uçağını kullanmak daha zor hocam. Uçak boyu küçüldükce kullanımı daha zorlaşır
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bayarbatuhan
    bayarbatuhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2011
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ccaglayan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    göz 0 olacak diye biliyorum.


    -----------------------------
    Yok hocam savaş pilotu olmicak adam kör olmasın yeter :D

    -----------------------------

    oha. savaş uçağından daha mühim yolcu uçağı.


    -----------------------------

    evet yolcu uçakları vs.  bunlarda gözlüğün dahi olsa çok fazla sorun etmiyorlar  ufak tefek bozuklukları görmezden geliyorlar yani.  Askeriyedeki gibi boydan kilodan vs  eleme olmuyor.  ama tabiki cüzi miktarda bi kiloda olmakta şart. 1.50 boyunda 150 kilo  olupta gidersen adam haklı olarak yapmaz kaydını.

    türk hava kurumunun kendi kursu var http://www.thkgokcen.com.tr/ burada ortalama 90bin ile 120bin tl arasında bi fiyata tamamlayabiliyorsun kursunu. İngilizce kursun dahil. Tabi türk hava kurumunun haricinde özel firmalarda var bu kursu veren ama tavsiye etmem.  THK nın kursundan çıktığında 1 ay içinde türk hava yollarında yardımcı pilot olarak işe başlayabiliyorsun. İngilizce Yeterlilik belgesini aldıysan tabi.  Siteyi incelersen mezunlar ve hangi frmada çalıştıklarıda liste halinde yazıyor.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    türkiyede halen büyük bir kaptan pilot açığı var..o yüzden yabancı pilotların sayısı fazla ama çoğu kaptan..bunun yanında F/O yani First Officer yani 2.pilot sayısıda ihtiaçtan fazla...işsiz F/O dolu memleketimizde...

     

    ha birde şu var..uçuş saatini doldurabilmek için ucuza çalışan yabancı F/O larda var..bazı havayolları daha az maaş ödeyeceği için onları tercih ediyor...onlarda uçuş saatlerini arttıtıyor...karşılıklı çıkar yani

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    ecstatic_60 bunu yazdı:
    -----------------------------

    türkiyede halen büyük bir kaptan pilot açığı var..o yüzden yabancı pilotların sayısı fazla ama çoğu kaptan..bunun yanında F/O yani First Officer yani 2.pilot sayısıda ihtiaçtan fazla...işsiz F/O dolu memleketimizde...

     

    ha birde şu var..uçuş saatini doldurabilmek için ucuza çalışan yabancı F/O larda var..bazı havayolları daha az maaş ödeyeceği için onları tercih ediyor...onlarda uçuş saatlerini arttıtıyor...karşılıklı çıkar yani


    -----------------------------

    ilginc bilgiler var.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Hakikaten geçen gün benimde aklıma geldi geliyoruz gâvur gidiyoruz gâvur kaptan.


    tahribat.com a can feda
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Ccaglayan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    göz 0 olacak diye biliyorum.


    -----------------------------
    Yok hocam savaş pilotu olmicak adam kör olmasın yeter :D

    -----------------------------

    bilimsel dayanağına henüz ulaşamamış olmakla birlikte, duyduğum bildiğim ve mantığıma yatan tarafı ile;

    0 numara göz yok. en iyi gören insanın bile gözü 0,15 falanmış.(böle duydum)

Toplam Hit: 2244 Toplam Mesaj: 18