folder Tahribat.com Forumları
linefolder E-Book
linefolder Piramitler Gerçeği [David Furlong]



Piramitler Gerçeği [David Furlong]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Piramitler Gerçeği - David Furlong : http://uploaded.to/?id=kpw1jr

     

    Bir harita mühendisi olan David Furlong, İngiltere Marlborough Downs'da birtakım geometrik yeryüzü şekillerine rastladığını farkederek 20 yıldan uzun sürecek ve bu sırada kendisini gizemli Mısır Piramitleri'ne ve firavunların dünyasına sürükleyecek bilimsel bir araştırmaya başladı. Sonrasında yüzlercesini daha karşısına çıkaracak üç önemli soruyu cevaplamak zorundaydı.

    1- Antik insanlar Marlborough Downs'daki yeryüzü şekillerini oluşturacak gözlem teknolojisi ve bilgisine sahipler miydi?
    2- Marlborough Downs'daki yeryüzü şekillerinin Mısır Piramitleri ile nasıl bir bağlantısı vardı?
    3- Mısır Pirametleri inanıldığı gibi firavunların mezarları mıydı, yoksa farklı bir amaç için mi kullanılıyordu?

    Furlong'un araştırması kısa bir süre sonra Antik Dünya'ya doğru zaman içinde bir maceraya dönüşecekti.

     

    piramitler

     


    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Google
    Google's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    güzel bi paylaşım saolasın...

    Abra Kadabra
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    ooo eline sağlık memet abii valla piramitlere sardıydım bu ara çok iyi oldu bu saoalsın ;)

    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FeRoCi
    FeRoCi's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    nette klasik şeyleri okumuştum ama gizemli olduğunu düşünüyordym adam araştırmış okuyalım bakalım..

    bu arada sağol birader ;)


    düşünüyorum oysa aklım var; aklım var oysa düşünmem gerek; düşünmem gerekse düşünülmesi gereken şeyler var; bazı var olan şeyleri düşünürsem zamanımı düşnmeye harcarım;harcanılan bi zaman varsa kıymeti bilinmeli; kıymeti bilinmeyen zaman tek canı kalmış süpermario ya benzer; süper marionun mantarı şirinlerin evine benzer; şirinlerin evinde bi kaltak var şirine o şirineyi bütün şirinler s*kmek ister... şirinler çok şey isterde ben hala neyi düşünüyorum anlamadım !!!!!...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    Rob Furlong'la bir akrabalığı var mı acaba adamın ? :P

    Paylaşım için teşekkürler kardeşim .  

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    yaw hoca sağ ol böyle kitaplar olunca içimin yağı eriyo okumayınca hemen cekiyorum :D

    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    eyw hoca piramitler hakkında bu kadar çok kaynak olmasına karşın hala somut bi bilgiye sahip olunamaması ne garip
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayteach
    ayteach's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2007
    Erkek
    bu adamı ben discovery de de izlemiştim galiba güzel bilgiler vermişti bakalım :) tşk ederim

    Bir Serseriyi Öldürecek Yine Serseri Kurşundur...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    Te$ekkurler güzel bilgiler var içinde :)

    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    evet bu olayı bende çok araştırdım piramitler yapıldığı sırada orası çöl değildi işte tek gerçek bu.

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abendrot
    Abendrot's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    Piramitleri M.Ö. 10.000 li yıllarda Atlantisten kurtulan iyi Rahipler inşa etti.. farkederseniz dünyada 3 tane en büyük piramit var Mısırda Meksikada ve Peruda bu 3 piramidinde diziliş sırası boyları enleri vs herseyi aynı.. bu 3 piramidi yapan insanlarda Atlantis soyundan..

    Ode To Melancholy.. Acı Ve Şarap..Verebileceğin En Ölümlü Tadı Ver Bana!..
Toplam Hit: 3459 Toplam Mesaj: 23