folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder PKK Nin Sonu Mu Geliyor ?



PKK Nin Sonu Mu Geliyor ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Amerikan Newsweek dergisi, Türkiye’nin Irak sınırına kuvvet kaydırmasını ve ABD’nin Kuzey Irak’taki PKK varlığına ilişkin tutumunu, Owen Matthews imzalı haberle değerlendirdi.




    Dergiye göre ABD, PKK konusunda İslam dünyasındaki en yakın müttefiği Türkiye ile Irak’taki en yakın müttefiği Kürtler arasında kaldı.




    Hatta bir ABD’li yetkilinin ifadesiyle “Washington, Ankara’nın harekete geçmesinden önce kendileri PKK’ya saldırsınlar diye, Iraklı Kürtlere baskı yapmaya çalışıyor”; ancak Türkiye’nin de sabrı tükeniyor.



    Newsweek, PKK’ya ilişkin baskılara direnen Kuzey Irak’taki Kürt grupları ikna için Washington’un elindeki kartları da yazdı.






    Bunlar, Kürtlerin kendi bölgelerinde bir ABD askeri üssünün kurulması talebinin yerine getirilmesi, Şiilerin Kerkük’e yönelik planlarının durdurulması ve ülkenin petrol gelirlerinin Kürtler lehine paylaştırılması olarak sıraladı.






    Dergiye göre, Türk ordusu da Kuzey Irak’taki Kürt grupların bu tavrını seziyor ve son dönemdeki operasyonlarıyla bölge liderlerine mesaj yolluyor.






    “Türkiye, Kuzey Irak’ta ‘sıcak takip’ benimsedi” yorumunu yapan dergi, 200 bin civarında Türk askerinin sınır bölgesinde konuşlandığına da dikkat çekti ve “Irak savaşında yeni bir cephe açılıyor olabilir mi?” diye sordu.


    _______________________________





    Haberya.com dan alintidir... Eger 200 000 Mehmetcik o tarafa kaydirildiysa, orda normal olarak bulunan mehmetciklerle birlikte tahmini olarak 350 000 gibi bi sayi olmasi lazim, sizce bitiyor mu bu sefer ? Bebek katillerinin sonu gelicek mi ? Sehit analarimiz artik en azindan huzurlu bi sekilde uyuyabilecek mi ? Cunku anladigim kadariyla artik ABD de Kurtleri desteklemiyor, malum son zamanlarda Barzani ABD le de iliskilerini bozdu...




    Peki siz ne dusunuyorsunuz bu konuda ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    ben abd nin iki yüzlü çıkarcı sömürücü bir devlet oldugunu bilirim. (galiba bunu herkez biliyor) Bence biz bu sefer pkknın kokunu kurutucaz geçici bir süre için abdede İrana saldırmak için bizden askeri destek hava koridoru fln isticek sonra İranla savaş olacak pkk yine hortlıcak yani bu beladrır ve ben pkknın kimsenin desteği olmadan olustugunu hiç sanmıyorum

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    kelvin deli dana gibi dolanma ortada sabah sinava ben girmeyecegim amk....Musket sen photoshoptan cakiyorsn degilmi msn de online olsana bi :) msn yoksa pm den at bi :)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    yaw msn açsana :P soru sorcam :D

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    Pkk gider,kdo gelir kdo gider ujh gelir.ideolojileri insanların kafalarındaki özgürlük düşüncelerine son veremezsiniz.Pkkta bu özgürlükçü politikanın silaha dökülmüş halidir.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    bombalasınlar a.kodumun teroristlerini kosunlar hamlarına mamlarına o.ocuklarının temizlensin a.k ortalık

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    bu olay ıranın bence bir oyunudur dikkat ederseniz amerika ırana girme çabasını arttırdı zaten baktı amerika giremiyecek bide adamlar nüklerin açıklamasını yaptı turkiyedende destek istedi turkiyede destegini çevirdi amerika işi sıkılaştırmak istiyor bu yüzden ıranda turkiyeyi yanına alsın die bazı olaylarda bulunuyor ve yavaş yavaş pkk kamplarına saldırı düzenliyor bunun yanı sırada turkiyede bunu fayda bilerek sınır dışı operasyonlara adam kaydırmak için askerleri sınırda koguşlandırıyor bunun için amarikada baktı ırak kayıyor pkk yavaş yavaş kendiside başladı pkk kamplarını basmaya en son dış işleri bakanı gelecekti turkiyeye geldimi bilmiyorum ama yavaş yavaş bunun sonu gelir ANTTKY dogru demiş ideolojisi aynı olduktan sonra isim deişir zamanında pkknın yıkılması için tansu hanım zamanında hizbullahada destek verildi ve ne oldu hizbullahta başımıza bela oldu pkkyı kuranlarda bizim adamlarımız zaten ozamanın başbakanları vs

    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esrardede
    esrardede's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    Bir de şu var,İran'ın çekindiği şeylerden birisi de kendi bünyesinde barındırdığı azımsanmayacak miktradaki Kürt nüfus.Olası bir Amerikan saldırısında bunların Irak'taki gibi Amerika ile ortak hareket etmeleri muhtemel,bunu sindirmek istiyor.PKK'ya karşı başlattığı saldırıların bir sebebi de bu.Yani bizim hayrımıza değil ama bizimde işimize geliyor.


    ''Devletler arasında dostluk yoktur,sadece çıkar ilişkisi vardır.''

    Yakınınızdan geçerken tıslayan kaç şey sayabilirsiniz?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    bir başkan diyorki uluslar arası çıkarlarda insanların hayatı önemsizdir

    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    iran pkkyı destekleri mi ak biras mantıklı konusun
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    Antikky bunu yazdı:
    Pkk gider,kdo gelir kdo gider ujh gelir.ideolojileri insanların kafalarındaki özgürlük düşüncelerine son veremezsiniz.Pkkta bu özgürlükçü politikanın silaha dökülmüş halidir.
    --------------------------------------------------------------------------
    kesinlikle katılıyorum.bana göre abd pkk yı kullandı kullandı ve artık çöpe atacak.hatta onları yok etmemize yardım bile edecek görünüşte.bölelikle gözümüzde dahada sempatik olacak.abd severler artacak ülkemizde.bu da işlerine yarayacak 40 türlü şey isteyecekler bizde.
    yarın bi günde pkk gibi ipnetor bi yapı daha çıkaracaklar başımıza.
    örnek:www.teyrebaz.com gibi.

    ayrıca bi de şöle bi teorim var.bugün pkk yı yok etmemiz için iran bize yardım ediyor.abd de iranın düşmanı olmasına rağmen bize yardım etmelerine bişi demiyor.
    yarın oluncada iranla işbirliği yaptığımız için bizle aralarını bozacaklar.ve düzelmesi için bize bissürü şey dayatacaklar.bizim ipnelerde yapacak tabiki.
    bi taşla 500 tane kuş vuracak ibneler

    ... sorcerer & musket ...
Toplam Hit: 2455 Toplam Mesaj: 13