Plants Vs Zombies 2 (Iphone İçin)
-
Arkadaşlar yaklaşık 2 haftadır oynuyorum, telefonda oynadığım ender oyunlardan birisidir, birinci versiyonu güzeldi bu daha da güzel olmuş, app store de yok oyun, 25pp programı kurun ya onun içinde arayıp bulun indirin, ya da verdiğim linkteki dosyayı indirerek kurup oynaya bilirsiniz,
http://www.25pp.com/ipad/game/info_1020165.html
Oyunla iligli bir kaç ekran görüntüsü kendi telefonumdan çektim,



-
androide ne zaman gelirki ?
-
Benim iphone varda hiç uygulama yüklemiyorum.Bir uygulamayı illa storeden parayla mı almak lazım yoksa cracklide kullanlıyor mu
-
@ asiminnesli
Oyun resmi olarak çıkmadı daha, app storede bile yok,
@ u235
Para ile almak zorunda değilsin ben ücretsizleri app storede indiriyorum, beğendiğim ihtiyaç duyduğum ücretli uygulamalarıda 25pp üzerinden 25pp programını kullanırsan telefonuna jb bile yapmaya gerek kalmıyor, 25pp programı ile istediğin ios sürümünü yükle istediğin uygulamayı indir sorunsuzca kullan,
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı
@ asiminnesli
Oyun resmi olarak çıkmadı daha, app storede bile yok,
@ u235
Para ile almak zorunda değilsin ben ücretsizleri app storede indiriyorum, beğendiğim ihtiyaç duyduğum ücretli uygulamalarıda 25pp üzerinden 25pp programını kullanırsan telefonuna jb bile yapmaya gerek kalmıyor, 25pp programı ile istediğin ios sürümünü yükle istediğin uygulamayı indir sorunsuzca kullan,
hmm sağol varol
-
bazı dosyaları indirince 25pp üzerinden acmıyor yahu direkt kapanıyor öyle, sinir oldum vesselam, oyun güzele benziyor deneyeceğim.
-
PlayForFree bunu yazdı
bazı dosyaları indirince 25pp üzerinden acmıyor yahu direkt kapanıyor öyle, sinir oldum vesselam, oyun güzele benziyor deneyeceğim.
Onun için 25pp programını açtığın zaman sol üst köşede el içindeki elma simgesine tıkla ardından sağ üst köşede çince yazı olan bir yer var oraya 1-2 kere tıkla bir daha öyle bir sorun olmaz, tabi bunları cihaz bağlı iken yapacaksın,
-
direk olarak telefona iTools üzerinden mi yüklüyoruz yükledikten sonra program içerisinden mi indiriyoruz uygulamaları şimdilik sorularım bu kadar :)
-
Güzel oyun bende yaklaşık 1.5 aydır oynuyorum.
-
sau_nightmare bunu yazdı
direk olarak telefona iTools üzerinden mi yüklüyoruz yükledikten sonra program içerisinden mi indiriyoruz uygulamaları şimdilik sorularım bu kadar :)
İtools yazılımına gerek yok 25pp programının çalışması için itunes kurulu olması lazım,
-
ooofff yengen gormesin bu oyunu
macbook icin 2si var mi?
