PM Alınca Forum Uyarı Versin
-
arama yaptırdım bulamadım,
ayarlara baktım bulamadım.
pm alınca hiçbi şekilde uyarı gelmiyor galiba.
Ne bileyim foruma grince uyarı versin, e-posta göndersin falan iyi olmaz mı?
-
Fareyi kullanıcı adının üzerine getirirsen pm başlığı en altta görünüyor. Tıklayınca da açılıyor.
-
Alla alla birtek sana uyari gelmiyor o zaman :D sag ust kosede kizaran birsey olmuyormu :) ,simdi pm atiyorum sana :D
-
bişey çıkmıyo yav. kullanıcı adı üstünden bakınca gösteriyo ama direk uyarı yok.
Firefoxla giriyorum ondan olmasın?
-
bende öle giriyorum.böle şeyelr oluyor ona bakarsanda benim login olma sayım gözükmüor :D
-
http://img124.imageshack.us/img124/8898/ekrangrntsad1.png
hoca boyle bir goruntu gelmiyormu sag ustte kirmizi kutucuk.
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
Alla alla birtek sana uyari gelmiyor o zaman :D sag ust kosede kizaran birsey olmuyormu :) ,simdi pm atiyorum sana :D
-----------------------------compü hoca sana kaç gün önce pm atmıştım hala cevap yok:)
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------http://img124.imageshack.us/img124/8898/ekrangrntsad1.png
hoca boyle bir goruntu gelmiyormu sag ustte kirmizi kutucuk.
-----------------------------ne güzel şeymiş o öyle :S ama bende olmuyo çıkmıyo o.
-
Profesor pm ne cevap yazdim :) arada kaynamis hoca o gun 8-10tane pm gelmis :D
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------http://img124.imageshack.us/img124/8898/ekrangrntsad1.png
hoca boyle bir goruntu gelmiyormu sag ustte kirmizi kutucuk.
-----------------------------Hakkatten ya o bende de olmuyo. Yöneticilerde mi var yoksa sadece?
-
bir de pm limiti nedir?
