Pmyo Basvuruları Hk
-
sorun olmaz. doğum tarihinde sıkıntı yoksa lise diplomanla başvurabilirsin.
BAŞVURU ESNASINDA ADAYLARDAN İSTENİLECEK BELGELER
kuytul tarafından 19/Nis/14 20:42 tarihinde düzenlenmiştir5-Lise mezunu olanlar Lise Diploması veya Mezuniyet Çıkış Belgesinin aslı ile birlikte fotokopisini veya tasdikli örneğini getireceklerdir. Lise 4. Sınıfta öğrenim görenler ise okudukları Okul Müdürlüklerinden Başvuru Dilekçesindeki Öğrenim Bilgileri bölümünü onaylatacaktır. (Yüksekokul mezunu veya Yüksekokulda öğrenim görenler lise diplomalarını temin edememeleri halinde, Yüksekokul Müdürlüklerinden Lise Diplomalarının tasdikli sureti istenilecektir. Ancak bu adaylar yazılı sınavda başarılı olmaları halinde eğitim-öğretim döneminin başlangıcına kadar Lise Diplomalarının aslını teslim etmek zorundadırlar. Ayrıca, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Ortaöğretim kurumlarınca Türkçe olarak tanzim edilen diploma ve diğer öğrenim belgeleri kabul edilerek herhangi bir denklik belgesi istenilmeyecektir.) -
bu arada 6300 civarıydı erkek alımı. şimdi 3250ye düşürmüşler. bu sene alım az.o nedenledir ki ygs puanı 250-260 olan boş yere başvurmasın.
-
kuytul bunu yazdı
bu arada 6300 civarıydı erkek alımı. şimdi 3250ye düşürmüşler. bu sene alım az.o nedenledir ki ygs puanı 250-260 olan boş yere başvurmasın.
en yüksek puanım 275 ama puanın bi önemi var mı öncelik konusunda?
-
öğrenci işlerine gittim, aslı gibidir onaylı fotokopi verdiler, sonra dedim gecici olarak alabiliyor muyuz? bi dilekçeyle ( kaybolması halinde kaydımın silinmesini kabul ediyorum) verdiler. bilginize
