Polis Olmak İçin Yaş Sorunu
-
Selam Arkadaşlar
http://polisolmakistiyorum.com/2012-pmyo-yas-ve-boy-siniri/ sitesinde
18 yaşını tamamladıktan sonra yaptırılan yaş düzeltmelerinde, düzeltmeden önceki yaş geçerli olmak kaydıyla, sınavın yapıldığı yılın 1 Ekim tarihi itibariyle (1 Ekim 2012) 18 yaşını tamamlamış, bayan ve askerlik yapmamış erkek adaylar için 24 yaşından gün almamış olmak, askerlik hizmetini yapmış erkek adaylar için 26 yaşından gün almamış olmak, (Buna göre, bayan ve askerlik hizmetini yapmayan erkeklerde 01 Ekim 1989 – 01 Ekim 1994 tarihleri arası, askerlik hizmetini yapmış erkeklerde 01 Ekim 1987 – 01 Ekim 1994 tarihleri arasında doğmuş olmak),
Bayanlar için 165 cm. erkekler için 167 cm. den kısa boylu olmamak, beden kitle endeksi, 18 (dahil ) ile 27 (dahil) arasında olmak şarttır.Arkadaşlar ben 11 kasım 94'lüyüm polisğe giremicem mi ?
Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
edit : http://pmyo.pa.edu.tr/index.php?pid=21 diye bişey buldum 2012 PMYO GİRİŞ ŞARTLARI
-
valla biraz sıkıntılı durum bu sene bende denicem pmyo da aynı dert bndede var 4agustos 89luyum bnde 2ay yüzünden yalan olcak gibi de yinede denicem bakalım
-
o bilgiler eskidir, girersin
edit:geçmiş olsun hocam :S
-
yaw gözü bozuk olanıda almıyorlardı galba :S doğrumu bu benim 0.70 mi neydi :S ama gözlük takmıyom
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------yaw gözü bozuk olanıda almıyorlardı galba :S doğrumu bu benim 0.70 mi neydi :S ama gözlük takmıyom
-----------------------------pmyo için sınır 1 hocam.bu şekilde girersin
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------yaw gözü bozuk olanıda almıyorlardı galba :S doğrumu bu benim 0.70 mi neydi :S ama gözlük takmıyom
-----------------------------iki gözün toplamı 2 yi geçmeecek diye biliyorum
-
jayde bunu yazdı:
-----------------------------Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------yaw gözü bozuk olanıda almıyorlardı galba :S doğrumu bu benim 0.70 mi neydi :S ama gözlük takmıyom
-----------------------------pmyo için sınır 1 hocam.bu şekilde girersin
-----------------------------vay amq polismi olsam tüm kriterler uyuyor :D mesleğimde yok :D
-
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------yaw gözü bozuk olanıda almıyorlardı galba :S doğrumu bu benim 0.70 mi neydi :S ama gözlük takmıyom
-----------------------------iki gözün toplamı 2 yi geçmeecek diye biliyorum
-----------------------------öyle zaten.benim dediğim ayrı ayrı şekilde 1i geçmeyecek toplam iki yani
bu arada saybirs maalesf yaşın dolmuyor seneye artık
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------jayde bunu yazdı:
-----------------------------Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------yaw gözü bozuk olanıda almıyorlardı galba :S doğrumu bu benim 0.70 mi neydi :S ama gözlük takmıyom
-----------------------------pmyo için sınır 1 hocam.bu şekilde girersin
-----------------------------vay amq polismi olsam tüm kriterler uyuyor :D mesleğimde yok :D
-----------------------------
şansını dene hocam hazır puanlar geri çekilmişken..
taban puan: 270 -
polis tanıdıklar falan var bi şekilde halledilemez mi bu ?
giremicek miyim yani ?
-
Saybirs bunu yazdı:
-----------------------------polis tanıdıklar falan var bi şekilde halledilemez mi bu ?
giremicek miyim yani ?
-----------------------------başvuru ,,internetten yapılıyorsa sistemş kandırma sansın yok
