Polislik Mülakat
-
heyecan yok hacı ağzım piç gibi laf yapıyo :) koşuyu ise rahat gecerim eger varsa.Tek korkum barfisk çektirirlerse siki tutarım.
-
bulutbey bunu yazdı:
-----------------------------
zamansehri bunu yazdı:
-----------------------------Ben 3 soru gördüm
1- Neden polis olmak istion : maaş ı iyi kanımca ayrıca havalı bi meslek manita yapması felan çok rahat olur
onların istediği cevap : milletime hizmet etmek istiyorum , suçluları yakalamak , kötülerin korkulu rüyası olmak istiyorum :P ayrıca şerefli bi meslek felan filan
2-Sokak çocuğu deyince aklına ne gelio ve polislerin ne yapması gerekir : aklıma tinerçi piçler geliyo , acıların çocu emrah geliyo polisin hepsini toplayıp tiner döküp yakması lasım :D
onların istediği cevap : zorda kalmış ailesini terk etmiş çocuklar geliyo polisin onlara sahip çıkması barınak yiyecek giyecek sağlaması eğitimleri almalarını sağlaması gerekiyor onları topluma kazandırmalıyız bidi bidi bdi3-Halk-Polis ilişkisini açıklayın... : polis halkın kanını emenlerden biridir ( trafik polisleri) çok artiz olurlar götleri hep havadadır halktan üstün görürler vs
onların istediği cevap : polisle halk hep iç içedir öylede olmalıdır polis halktan biridir halk polisten korkmamalı ama saygı göstermeli yardımcı olmalıdır polisde yardım edebileceği en kücük bişeyde halka yardıma koşmalıdır bidi bidi bdi.Bu kadar
-----------------------------
ASIL BU KADAR İŞTE :DSEN NE CEVAPLAR VERDİN ? YAZ BAKEM BURAYA
-----------------------------
hahaha güzelmiş:) tornavida girdinmi naptın ? -
Arkadaşlar kolumda jilet yaraları var. İlerde polisliğe başvurduğum zaman. Polisliğe alınma ihtimalim varmıdır?
-
turk_cyb bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar kolumda jilet yaraları var. İlerde polisliğe başvurduğum zaman. Polisliğe alınma ihtimalim varmıdır?
-----------------------------
Tanıdık varsa gecersin :)
Bana soru sormadılar kilomu boyumu alıp gec dediler :P Çok şanslıyım :)
