folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Pornoyu Bırakırken Yapılabillecek En Büyük 3 Hata!



Pornoyu Bırakırken Yapılabillecek En Büyük 3 Hata!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Ya hocalar, gerçekten artık geyik bir yana, bir kere oturup adamın propagandasını yaptığı şeyin kaynağını kurcalayın önce, sonra kapacaksınız durumu;

    Bir yazının önüne bilim adamları şöyle dedi, uzmanlar bunu söylüyor demek o konuyu bilimsel yapmaz. Bilimsel yöntemle uzaktan yakından alakası olmayan veya hiç var olmayan çalışmaları öne sürmek tamamen gözünüzü boyamak için.

    Bir akademik çalışma, akademik, yansız bir dergide yayınlanmalıdır veya hiç değilse bir üniversiteye tabi olmalıdır.

    Sitenin sahibinin cv'si yok piyasada. Yayınlarını göreyim, bahsettiği konu hakkında uzmanlığını kontrol edeyim dedim elde var sıfır. Bir kaç yapılan araştırmadan bahsetmişler, bunları araştırdım. Hakemli dergide yayınlanmış mı, Cite edilmiş mi diye kontrol edeyim dedim, yine elde var sıfır.

    Bu tarz bilimsellik adı altında yapılan ancak bilimsel metoda uygun olmayan zırvalara biz kısaca pseudoscience diyoruz.

    Pseudoscience'a yani sözdebilime kendinizi kaptırmayın.

    krypt tarafından 28/Oca/13 02:58 tarihinde düzenlenmiştir

    while (1<2)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    Bizden ne istiyorsun açık konus :))


    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Pornoyu bırakmak isteyen varda biz mi bilmiyoruz ?


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    palakan229
    palakan229's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Abi 3. maddeye kadar okudum ve anladım ki senin sosyalleşmen lazım. Yalnız senden daha az karizmatik birileriyle kız tavlamaya git, ya da ne bileyim abi, normal arkadaşlarınla erkek erkeğe bir ortama lak lak etmeye gidin.

    Yani yazdıklarına sözüm yok. Ama yazdıkların bir porno izleme göstergesi değil bana göre. Sıkılınca kim niye 31 çeker anlam veremedim. :) Ben ıkılınca açıp porno izlemek yerine gidip Ps Vita'mı alıp COD atıyorum iyi geliyor. Yani yok stresten dolayı bir 31 çekeyim falan...

    Bunu söyleme sebebimde kendinden yola çıkmışsın. altta öyle yazıyordu. Harbi garip. Sosyal olarak zor bir dönem yaşıyorsun anlaşılan. Sıkıntıdan, kıskançlıktan ne bileyim... :) Hacım senin açılman lazım.

     


    Sevgi, insanın şeyleri en olmadıkları gibi gördüğü durumdur. / -Nietzsche
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=s0r6ToNDIGk


    insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    palakan229
    palakan229's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek
    EcHoLL bunu yazdı

    http://www.youtube.com/watch?v=s0r6ToNDIGk

    Hasret denen gacıya bak. :) Vay arkadaş. Para kokusunu alınca nasılda değişti. :) 


    Sevgi, insanın şeyleri en olmadıkları gibi gördüğü durumdur. / -Nietzsche
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    Neyse sustum amk

    bilenyok tarafından 28/Oca/13 04:45 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    hatun olduda mı bırakmadılar pornoyu hoca? dert etme boşuna...


    Kader, gayrete aşıktır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    lan yine mi sen!

    şu siteye 10 yıldır üyeyim böle manyak görmedim arkadaş, kafayı pornoyla bozmuş, evli lan bi de !!


    goo.gl/qBNZmW
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    lan yine mi sen!

    şu siteye 10 yıldır üyeyim böle manyak görmedim arkadaş, kafayı pornoyla bozmuş, evli lan bi de !!


    goo.gl/qBNZmW
Toplam Hit: 30803 Toplam Mesaj: 149