Portatif Tarayıcı
-
Çok sayın Mürid / Mürideler , okulumun bitmesi için seminer yazma sürecindeyim bu süre zarfında gözle taradığım kitapalrı protatif bir tarayıcı ile de taramak istiyorum. Biraz araştırdım ama ucuza bişey bulamadım bilgisi olan varsa bu konuda bana yardım edebilir mi ? hem taradıklarımı burada paylaşırım ayrı bir yardım da benden gelmiş olur..
-
CamScanner olur mu çok kullanışlı bir uygulama. Ayrı birşeye ihtiyaç bırakmaz bence.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.intsig.camscanner&hl=tr
-
edit : bu daha ucuzmuş . 2 kalem pil ve microsd ile çalışıyormuş. kullan kullan atsın hafızaya : http://urun.n11.com/tarayici/el-tarayicisi-scaner-ders-kitabina-ve-fotokopiye-son-P95331089?icid=990007_prudsys_productdetail_crosssell
yada
fakir işi : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.officelens&hl=tr
gates baba yapmış iş görüyor.
zalimadam tarafından 29/Şub/16 15:57 tarihinde düzenlenmiştir -
zalimadam bunu yazdı
edit : bu daha ucuzmuş . 2 kalem pil ve microsd ile çalışıyormuş. kullan kullan atsın hafızaya : http://urun.n11.com/tarayici/el-tarayicisi-scaner-ders-kitabina-ve-fotokopiye-son-P95331089?icid=990007_prudsys_productdetail_crosssell
yada
fakir işi : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.officelens&hl=tr
gates baba yapmış iş görüyor.
Kamera o akdar iyi değil hocam. bir de böyle aletler daha iyi. hemde daha kolay geliyor bana..
-
Prometheus bunu yazdı
CamScanner olur mu çok kullanışlı bir uygulama. Ayrı birşeye ihtiyaç bırakmaz bence.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.intsig.camscanner&hl=tr
iyi güzel hoş da bize bir de iyi telefon lazım olur onun için. o sebeple ucuz bir aygıt lazım :)
-
çevrende de mi yok. küçümsediğim den değil. kuzen, yeğen, abi, dayı, vs gibi. saygılar.
-
SamSara bunu yazdıçevrende de mi yok. küçümsediğim den değil. kuzen, yeğen, abi, dayı, vs gibi. saygılar.
sülalende kitap okuyan var mı diye sorsan iyiydi :) ayrıca da sülalem uzak :) hem çevremde aramak aklıma geldi hocam da burası daha yakın bana :)
-
bilirim, bilmez miyim. günlerden Birgün Ank. Eskişehir yolundaki milli kütüphane gittim. ne var ne yok etrafa bakınıyorum. saç sakal karışmış elemanın bir tanesi, fotokopi makinasının üstünde, el kadar dijital foto makinesiyle, kitabı kopya ediyordu. değişik gelmişti bana. şimdi aynı yerin yanına bilgisayarda koymuşlar.
-
o el tarayıcılarıyla kitap tarayamazsın. kanser olur, hastaneye kaldırılırsın.
onun yerine fotoğrafını çek daha hızlı olur, sonra fotoğrafçıda tab ettir (fotokopici de olur tabi)
