Potans - KTÜ Müzik Grubumuz
-
hamurunda blues olanın çamurunda grunge nasıl olur bilinmez :) blues yerine indie deseydiniz daha yenilesi olabilirdi...
-
sRcN bunu yazdı
hamurunda blues olanın çamurunda grunge nasıl olur bilinmez :) blues yerine indie deseydiniz daha yenilesi olabilirdi...
Mürit bar programı yapıyoruz bunun almanı günden güne repertuvar değişiyor. o gün blues çalınacaksa repertuvar blues parçalardan oluşuyor. Tonlar blues rock a göre yazılıyor ona göre çalınıyor. Bunun anlamı budur. He tarz olarak ne dinliyorsunuz dersen hepimiz melodic deth, trash, heavy dinliyoruz. la paylaşalım dedik işimizi öğretmeye kalkıyonuz.
ExpirE tarafından 08/Mar/14 00:19 tarihinde düzenlenmiştir -
tebrikler hocam, bende müzikle uğraşıyorum, emek isteyen bir iş sizinki =)
Kullandığınız ekipmanlar neler? Bir de stüdyoya kaç para veriyorsunuz merak ettim =)
-
eserlerinizi bir dizsen, değerlendirsek.
-
ExpirE bunu yazdısRcN bunu yazdı
hamurunda blues olanın çamurunda grunge nasıl olur bilinmez :) blues yerine indie deseydiniz daha yenilesi olabilirdi...
Mürit bar programı yapıyoruz bunun almanı günden güne repertuvar değişiyor. o gün blues çalınacaksa repertuvar blues parçalardan oluşuyor. Tonlar blues rock a göre yazılıyor ona göre çalınıyor. Bunun anlamı budur. He tarz olarak ne dinliyorsunuz dersen hepimiz melodic deth, trash, heavy dinliyoruz. la paylaşalım dedik işimizi öğretmeye kalkıyonuz.
bende uzun süre müzikle uğraştığımı belirteyim :) hatta Ankaralılar bilir Zor Metal Band vardı bi zamanlar uzuuun bi süre orada ve eskiler bilir kesikkafa ve bira' da kritiklerde yazdım. Biraz eski kafalıyım Heavy ve Trash tutkunu ancak iyi bir doom dinleyicisiyim. Benim o zaman bu yorumundan anladığım paranın sesi hangi tondaysa onu çalarımdır. İşimizi öğretmeye kalkıyonuz cümlesine hiç girmeyeceğim bile, girmeye gerek görmedim
-
Başarılar hocam..
Buda benim grubum 'Limcera'
http://i.hizliresim.com/eoWlgk.jpg
http://hizliresim.com/ekzRgA
http://hizliresim.com/eQ3Gl3
http://hizliresim.com/xEdMp8
http://hizliresim.com/eoWl9m
Karadeniz müziği yapıyoruz..
Bu arada resim ekleme özürlüsüyüm biri tarif edebilirse düzeltebilirim affola.. :)) -
trabzonda tbt nin grubu varmışta haberimiz yokmuş vay be hocam ne zaman nerelerde çıkıyosunuz gelirim izlemeye
Edit: Biranızı içerim ama sözden dönmek yok :DEdit2: ayrıca bateristiniz le çok sevdiğim bi abim ortak arkadaşımız çıktı
Baracuda tarafından 08/Mar/14 01:56 tarihinde düzenlenmiştir -
Nerede çıkıyorsunuz Hocam ? 1-2 hafta önce açsaydın konuyu gitmeden bi dinlerdik :)
Artık yaza nasipse.. :)
-
Baracuda bunu yazdı
trabzonda tbt nin grubu varmışta haberimiz yokmuş vay be hocam ne zaman nerelerde çıkıyosunuz gelirim izlemeye
Edit: Biranızı içerim ama sözden dönmek yok :DEdit2: ayrıca bateristiniz le çok sevdiğim bi abim ortak arkadaşımız çıktı
Adam sikleyip cevap yazmadı bna:) nerde çıktığını öğrenince bna da haber ver kardeşim beraber gideriz:)
cevap vermemesinin cezasını da belirledim.kendi ikram ettiği 1 adet biranın üstüne 2 bira daha :))
-
hocam şu vokal le hiç kayıdınız yokmu ? sesini merak ettim.
