Power2go İle Nasil DVD Böleriz?
-
selam arkadaslar, nero'yu silip power2go yükleyerek disk yakma islemi yapmaya baslamistim ancak büyük boyutlu dosyalarda nasil 2 parca halinde yazdiriyoruz bulamadim. zipleyip 2 ye bölmekde cok uzun sürüyor..
elimde 7.5 GB lik bir setup in iso dosyasi var ve bunu 2 diske yazdirmak istiyorum..
-
up
I________I
I________I
I________I
I________I
I________I
-
up
arkadaslar bilen yoqmu winrar disinda bi yazma programiyla nasil 7.5 gb lik dosyayi ikiye bölüp yazdirabilecegimi?
-
upp oğlu upp
-
Hjsplit diye bi pro var hocam her tür dosyayı bölüyor,yine aynı programla birleştirebilirsin
-
hocam önerin üstüne hj split i indirip dosyami 2 ayri parcaya böldüm. biri 4.2 GB lik digeri 3.1 GB lik 2 dosya oldu.. uzantilari .001 ve .002 seklide.
herhangi birini DVD ye yazmak istedigimde Plz select udf file type falan deyip cd yi yazmiyor bu dosyalar icin :S kafayi yedirtecek bana..
-
neyin setup'ı olduguna göre değişebilir bölme işlemi, sen neyin setup'ı oldugunu söle ? :D oyunsa oyuncehennemi'nde bi çok anlatım vardı
-
iso dosyasi, setup diil.. prince of persianin 7.2 gB lik..
-
-veri diski olarak yazmayı dene
-uzantıları degiştirip yazmayı dene
-
zaten veri diski olarak yazmayi deniyorum bu hatayi veriyor.. hjsplitle boldugum icin uzantiyi degistirirsem geri dönüsü olmayabilir onca ugras patlayabilir.. saglam bi öneri yok mu yaw.. aranizda 4.7 gb dan büyük dosyayi bölüp dvd ye ceken mürid yok mu yardimci olabilecek..
-
buda bi secenek ama bu olmadan önce nabioduk biz :S
