folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ppcoin Satın Al



Ppcoin Satın Al

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    Oha, bunların hepsi gene düşüşte :|

    niye acaba ?


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    alışlar satışların altında kaldığı için sert düşüler yaşanıyor . örmek

    satış 286656.02 LTC --   alış toplam  6042769.02 USD

     

    satış 286656.02*  25.700002     = 7367061.76479 eder ve şu anda alışta olan dolar
    6042769.02 USD

     birazdan LTC 24 doalrı bulur gibi

    PPC 5 $ vurur gibi

    ran tarafından 16/Ara/13 20:07 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek

    n'olacak bu coin savaşları yahu? iş nereye varacak?

    kmi ne düşünüyor?

    hatayi tarafından 16/Ara/13 21:50 tarihinde düzenlenmiştir

    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek
    hatayi bunu yazdı

    n'olacak bu coin savaşları yahu? iş nereye varacak?

    kmi ne düşünüyor?

    dibe vuracaklar


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiqRoP
    MiqRoP's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    ran bunu yazdı
    hatayi bunu yazdı

    n'olacak bu coin savaşları yahu? iş nereye varacak?

    kmi ne düşünüyor?

    dibe vuracaklar

    Baya bi dibe vurdular şimdi alım için tam zamanı değil mi aslında bikaç güne tekrar yükselmeye başlarlar.


    Söyleyemediğim sözlerim var benim.. Yüreğimin derinliklerine gizlediğim.. Kimi zaman bir iç çekiş anlatır beni, kimi zaman hüzünlü bir şarkı ağlatır.. Hergün düşünceler sarar beni, derin derin düşünürüm.. Öyle bir haldeyim ki, sıcağın ortasında üşürüm...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek
    MiqRoP bunu yazdı
    ran bunu yazdı
    hatayi bunu yazdı

    n'olacak bu coin savaşları yahu? iş nereye varacak?

    kmi ne düşünüyor?

    dibe vuracaklar

    Baya bi dibe vurdular şimdi alım için tam zamanı değil mi aslında bikaç güne tekrar yükselmeye başlarlar.

    zaman kötü az daha beklemek gerekir gibi görüküyor


    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiqRoP
    MiqRoP's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    Hacı neye göre beklemek lazım veya almak lazım diyoz tam bilmesemde bence alınmalı şimdi bi iki güne kalmaz artar diye düşünüyorum ama dayandığım bişey yok. Sen neye göre bekle diyosun?


    Söyleyemediğim sözlerim var benim.. Yüreğimin derinliklerine gizlediğim.. Kimi zaman bir iç çekiş anlatır beni, kimi zaman hüzünlü bir şarkı ağlatır.. Hergün düşünceler sarar beni, derin derin düşünürüm.. Öyle bir haldeyim ki, sıcağın ortasında üşürüm...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    golgi
    golgi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    herkez yoktan parabasmaya başladı saadet zinciri gibi sonsuza doğru giden bi sistem

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek
    golgi bunu yazdı

    herkez yoktan parabasmaya başladı saadet zinciri gibi sonsuza doğru giden bi sistem

    alakasi yok 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek
    MiqRoP bunu yazdı

    Hacı neye göre beklemek lazım veya almak lazım diyoz tam bilmesemde bence alınmalı şimdi bi iki güne kalmaz artar diye düşünüyorum ama dayandığım bişey yok. Sen neye göre bekle diyosun?

    vallahi para basan kurumlar temkinli bakıyor bazıları yasakladı bu para birimlerini :S yani riskte var kazançta. Dikkat etmek gerek birz.


    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
Toplam Hit: 2767 Toplam Mesaj: 28