Pppoa Vs Pppoe

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Selamlar, PPPoA ve PPPoE bağlantısı arasındaki vark, avantaj ve dezavantajlar nelerdir?

    İnternette biraz bakındığımda çeşitli sitelerde yetersiz de olsa bazı bilgiler buldum ancak buradan hiç sonuç çıkmaması beni şaşırttı :)


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    destanition
    destanition's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek

    protokol farkı. altyapı neyi destekliyorsa onu kullanmak zorundasın

     

    bizim türkiyede sanırım pppoe protokolu destekleniyor

     

    modemden konu açılınca benim modem ara sıra sapıtıyor bağlantı kesiliyor bi daha kurmaya çalışıyorum modem algılanamadı diye salak salak hatalar vermeye başladı başka modem takıyorum sorun yok neden acaba


    gülme gidenin arkasından. gün gelir, elveda bile diyemezsin giderken... | Hayat fani, Ölüm ani....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    ipv4 pppoe ipv6 pppoa herealde..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    HiyarliBaba bunu yazdı:
    -----------------------------
    ipv4 pppoe ipv6 pppoa herealde..
    -----------------------------

    ne alakası var saçmalama.

    PPPoE (Point to point protocol o ver Ethernet) diğeri de PPPoA  (Point to point protochol over ATM) E olan ethernet kartıla internete girersen A olan ise usb ile internete girersen en basit şekli bu.

    Yani usb modeminiz varsa PPPoA oluyor Kablolu yada kablosuz modeminiz varsa PPPoE oluyor. Daha ayrıntılı bilgi için bknz:Wikipedia


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    PPPoE;
     ehternet yolu / geniş bant ortamıdır. Tüm kullanıcılar otak olur .
    PPPoA;
    Geniş band , Birden fazla  arayüz seçeneği sunar. Eski dial uptan farkı arama olayı yok :D

    PPPoA Şirketler vs gibi Ticari amaçlı yerlerde kullanılıyor . Daha hızlı olduğu söylenir hatta hocamla tartışmıştım katman olayı birşeyler söylemişti ( daha az mı birşeyler sayıklamıştı :D ) o yüzden dolayı iyi görülüyor ..

    Yine oA ayarına geçince msn, pop mail gibi serverlara bağlanma sorunu oluşuyor + Servis sağlayıcısı yani ttnetin belirlediği bağlantıda nete girebiliyorsun

    oE daha kullanışlı..

    Dene istersen Bağlantında sorun yaşadığını göreceksin :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    suan pppoa kullanıyorum :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    karakule bişey sorcam. benim modemim 1 ethernet girişi bir usb var. laptopta etherneti kullanıyorum. masaüstü yani şuanda buraya yazdığımdaysa usb. ama modem ayarlarında pppoe var. bu nasıl oluyor?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    demek ki içindeki usbyi de ethernet niyetine çeviriyor ilginç di mi


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    pppoe kullanınca kesilme olmuyomuş sanırım arada modeme gelen adsl gidiyor ip değişiyor hız değişiyor ya özellikle 8mbite kadar paketlerde

    pppoe seçersek hızımız düşmez mi? :D


    ...said addicted.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    ama ağ bağdaştırıcılarına girdiğimde usb olarak görüyor. zatne driverı var onu yüklemezsen tanımıyor usb için özel.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------

    pppoe kullanınca kesilme olmuyomuş sanırım arada modeme gelen adsl gidiyor ip değişiyor hız değişiyor ya özellikle 8mbite kadar paketlerde

    pppoe seçersek hızımız düşmez mi? :D


    -----------------------------

     

     

    buda SpeedTest.net yalanı :D
    8mbps sınırsız paketi :D

     

    Sırf PPPoA' yı denemek için değiltirdim Sağlam çalışıyor eski PPPoE ' randımanında ..

    + Eskiden PPPoA desteği yoktu şimdi kabul ediyor ? TTnet bayağı yol mu aldı ne :W

    servis sağlayıcısının izin verdiği yerlerde oA' destekliydi bildiğim ? yanlışım varsa düzeltin .

Toplam Hit: 2851 Toplam Mesaj: 16