Pre Turkey Web Sitem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

     

    bu foto senin alldebrid alisverisine dair, senin paypal uzeri satis ekranin degil. aldigin yer vergi mukellefi olan ticari bir firma zaten.

    vergiyi senden kesen paypal degil dolayisiyla, alisveris yaptigin yer. ticari sitelerden yapilan alisveriste vergi dahil ediliyor. 

    sen bunu paypale vergi oduyorum seklinde beyan edemezsin


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Paypal uzerinden fransaya vergi ödüyorum. 

    Türkiyeye ödüyormuyum hayır.

    Şirketmiyim ? Hayır.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    vergi mukellefi olan sen degilsin , senden vergi kesmiyor paypal yada fransa hukumetine bir odeme.

    urun satin aldigin ticari site bagli oldugu devlete vergi oduyor , bu odeyecegi vergiyide urun satis fiyatina ekleyerek alicidan yani musterilerinden temin ediyor. isin bu kismi seni kanuni ilgilendirmedigi gibi , vergi odedigin falanda yok. 

    -o-

    birseyler satip paypal uzerinden para geldiginde vergi kesintin , odemen var mi yok ? muafsin , vergi falan verdigin yok senin. 


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    hojucuk bunu yazdı

    vergi mukellefi olan sen degilsin , senden vergi kesmiyor paypal yada fransa hukumetine bir odeme.

    urun satin aldigin ticari site bagli oldugu devlete vergi oduyor , bu odeyecegi vergiyide urun satis fiyatina ekleyerek alicidan yani musterilerinden temin ediyor. isin bu kismi seni kanuni ilgilendirmedigi gibi , vergi odedigin falanda yok. 

    -o-

    birseyler satip paypal uzerinden para geldiginde vergi kesintin , odemen var mi yok ? muafsin , vergi falan verdigin yok senin. 

    hocam öyle yada böyle benim üzerimden fransaya vergi gidiyor bunun ne şekil gittği beni ilgilendirmez zaten o siteyi şirketi ilgilendirir.

    Ben şahsi satış yapıyorum harçlık çıkarıyorum ne zaman işler büyür o zaman adam akllı giderim vergi dairesine ödememi yaparım

    o para suriyelilere yol su elektrik olarak gider. yada dağdan inen pkk lılara.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    ben zaten vergi vermen taraftari degilim , neden vergi vermeden is yapiyorsun seklinde de sorgulamiyorum seni

    sadece olaya bakis acisi farkli , verme hafizim verme.. vergi mergi verme 


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
Toplam Hit: 3789 Toplam Mesaj: 26