folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Pro Evolution Soccer 2009 Vs. FIFA 2009



Pro Evolution Soccer 2009 Vs. FIFA 2009

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Tabikide fifa çünkü peste türkleri acayip kıytırık yapıyorlar ne biliyim arda 10 numara sabri 8 nihat 11 böyle bide fifada türkcell süper lig de var pes te tek gs bjk fb var

     


    Zugzwang
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    pes fifaya açık ara takar 06 dan sonrasını oyniyamadım ama yine de pes helal olsun yapımcılara.

    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NonStop
    NonStop's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    Pes Pes Pes ((:

     

    bide forma ve takım isimlerini becerseler xP


    darker than black...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicoo
    Cicoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2008
    Erkek
    Bence Pc(Pro Evolution Soccer 2009 - Pc de Oynaması daha rahat geliyo bana valla)

    Zor günler geçirdi ama hala ayakta. :/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Pes artık.
Toplam Hit: 2411 Toplam Mesaj: 16