Pro Evolution Soccer 2009 Vs. FIFA 2009
-
Tabikide fifa çünkü peste türkleri acayip kıytırık yapıyorlar ne biliyim arda 10 numara sabri 8 nihat 11 böyle bide fifada türkcell süper lig de var pes te tek gs bjk fb var
-
pes fifaya açık ara takar 06 dan sonrasını oyniyamadım ama yine de pes helal olsun yapımcılara.
-
Pes Pes Pes ((:
bide forma ve takım isimlerini becerseler xP
-
Bence Pc(Pro Evolution Soccer 2009 - Pc de Oynaması daha rahat geliyo bana valla
)
-
Pes artık.
Toplam Hit: 2411 Toplam Mesaj: 16
