folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Pro2000 Ürün Özellikleri Öneriniz



Pro2000 Ürün Özellikleri Öneriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

     

    Laptopta markadan şaşmayın !!

    böyle saçma sapan ne oldugu belli olmayan toplama ürünlere kanmayın


    -----------------------------

    Taş olursun taş

    Bilgisayar donanımı üzerine master yapmış eleman sayısı forumda bir hali fazla sen onlara nasıl olurda toplama bilgisayarlara kanmadersin ayıptır :)

    Adam zevk için laptobunu  kafasına göre toplayabilir :)

    Saçma bir tavsiye /: 

    (ayrıca adam masaüstü bakıyor laptop değil :) ) 


    -----------------------------

    Haklısın ben yanlış anlamışım adam masaüstü bakıyormuş ben farkedemedim :)

    Evde kullandığım masaüstüde zaten toplama :D ona sözüm yok

    Eğer laptop olsa fikirlerim yine değişmezdi.

    Zaten türkiyede laptop filanda toplayamzsın.Git iste bakalım bitane kafana göre laptop kasası, bide ona uyacak bi anakart bul bakalım bulabiliyormusun.

    Bir bildiğimiz varda konuşuyoruz.Burda senin yaşının yarısından fazla senedir laptop tamiri yapmış biri var.


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek
    2. el alıp almamaları konusnda bi bilgim yok ama alacaklarını sanmıyorum... ama sen yine de bi ara sor.

    Metallica Rules
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    goldfinger
    goldfinger's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek
    pro 2000 in anakrtı hariç diğer donanımlar iyi yalnız anakart için herhangi bir açıklama yok çipset markası haricinde penom için ideal çipset ati 770-780-790fx çipsetleri dir bir ikincisi ram hızı 667mhz yerine 1066mhz olmalı ayrıca anakart fsb hızı 800mhz yle 2000 mhz arasında olmalı bende asus m3a üstüne kurulu sistem var atholon64x2 4400+da  bile roket gibi makine seneye de bi penom taktımmı tadından yenmez
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaMeRT
    SaMeRT's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2008
    Erkek

    hocam önerilerin ve eleştirilerin için çok saol senin yardımınla sistemi topladım siparişi de verdim yarın gelio

    CPU
     INTEL E8500 Core2 DUO 3.16 GHz Socket 775 6MB, 1333 MHz, 45nm
     199 $
     ANAKART
     ASUS P5Q-SE, P45, DDR2, PCIExp, Socket 775
     119 $
     BELLEK - RAM
     KINGSTON 2048 MB (1024X2) DDR2 1066 Mhz RAM HYPERX
     65 $
     HDD
     SEAGATE 500 GB HDD SATA II NCQ 32 MB
     79 $
     EKRAN KARTI
     GECUBE HD3850 GC-HD385P3-E3H, 512 MB, PCIExp Ekran Kartı, HDTV uyumlu, Direct X10, DDR3, 256 bit, 670/ 1660
     97 $
     MONİTÖR
     LG W1952S 19' LCD Wide Screen MONİTÖR 5 MS Siyah
     167 $
     KASA
     GIGABYTE GZ-X4 400W Gümüş Kasa
     72 $
     DVD WR
     LG GH20NS 20X DVD-RW Double Layer Siyah SATA
     26 $
     KART OKUYUCU - FDD
     SPEED 25 in 1 Card Reader
     9 $
     TOPLAM :
     833 $
     KDV :
     149,94 $
     TOPLAM FİYAT - PEŞİN :
     982,94 $
      NAKİT / HAVALE : 1.257,18 YTL


    Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir. " M.K.ATATÜRK
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bonzo
    bonzo's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2005
    Erkek

    SaMeRT bunu yazdı:
    ----------------------------

     aga kaça almıstın bu sistemi ,özellikle klavye mouse setine bayıldım ama biraz tuzlu :D acaip hoşuma gitti ... 

    nerden de gördüm öle bi icat oldugunu , saten ben de elektronik eşya manyaQlıı var kanıma girdin şimdi :))


    -----------------------------

    3000 küsüre aldım ama 2 tane daha 19" samsung lcd işte external hdd bilmemne ıvır zıvırda aldımdı.

    Bu arada yeni sistemini güle güle kullan

     


    Dünyayı güzellik kurtaracak .Bir insanı sevmekle başlayacak herşey/Gerçekçi ol imkansızı gerçekleştir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek
    np, hayrını gör :P şaka maka baya performanslı bişey oldu wide screene alıştın mı tamamdır güle güle kullan

    Metallica Rules
Toplam Hit: 4084 Toplam Mesaj: 27